تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

فرمانده جدید انتظامی بوکان معارفه شد

  • کد خبر : 17952
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
فرمانده جدید انتظامی بوکان معارفه شد

با حضور جمع کثیری از معتمدین، مردم و مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس بوکان برگزار شد.

به گزارش اروم نیوز به نقل از کانی پرس؛با حضور مسئولان استاتی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بوکان در سالن سردار شهید سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرماندار بوکان گفت: برقراری نظم، امنیت و حفاظت از آرامش و آسایش عمومی جامعه رسالتی ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است که قطعاً این مهم مرهون تلاش‌های فرماندهان و کارکنان خدوم این نیرو بوده که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نظامی از کیان کشور عزیزمان حراست می‌نمایند.

خشایار صنعتی با تمجید از عملکرد پلیس و با اشاره به اهمیت موضوع امنیت، اظهار داشت: امنیت یکی از اساسی‌ترین، بنیادی‌ترین نیاز همه جوامع بشری است و دست‌اندرکاران موظف به برقراری این نیاز جوامع بوده و باید به طور کامل امنیت را در جامعه پیاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان انتظارات مردم و مسئولین شهرستان از نیروهای انتظامی، اصلی‌ترین دغدغه‌های امروز را آسیب‌های اجتماعی و مسائلی از ناحیه مخلان نظم و امنیت، مسائل تردد و شدآمد درون و برون‌شهری، فعالیت صنوف و بازاریان و همکاری بین‌بخشی با نهادها و ادارات عنوان و خواستار اهتمام و تمرکز جدی بر این مقوله‌ها با محوریت ارتباط سازنده با اقشار و مردم شد.

فرماندار بوکان هم چنین با ارائه گزارشی از کارنامه عملکردی دولت در یک‌ساله اخیر مهم‌ترین رسالت دولت سیزدهم و استاندار جهادی را تأکید بر شفافیت، تکمیل و توسعه طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و برقراری خدمات توسعه محور در نقاط محروم و کمتر توسعه‌یافته عنوان کرد.

صنعتی با اشاره به ابعاد امنیت و نقش مسلم آن در پیشرفت و توسعه با یادآوری ساله‌ای درگیر با ویروس منحوس کرونا، اراده جمعی مردم و پیوند با مسئولین را بزرگ‌ترین پارامتر شکل‌دهنده به امنیت توصیف نمود.

وی با بیان اینکه امروز تکریم و تقدیر از زحمات برجسته سرهنگ حیدری و معرفی یک سنگربان دیگر در عرصه‌های انتظامی و امنیتی یعنی سرهنگ بهاری را به فال نیک می‌گیریم، تصریح کرد: نیروی انتظامی ستون تولید امنیت در جمهوری اسلامی هست.

فرمانده جدید پلیس بوکان نیز در سخنانی، در کنار مردم بودن و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات شهروندان و برخورد قاطع با سارقان، توزیع کنندگان مواد مخدر و مخلان آسایش جامعه را اولویت کاری خود دانست.

در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ حیدری قدردانی و سرهنگ بهاری فرمانده جدید بوکان معرفی شد.

حیدری از چهار سال قبل فرماندهی انتظامی بوکان را برعهده دشت و امروز به درجه بازنشستگی نائل آمد.

موسی بهاری اهل شاهین‌دژ و از نیروهای اسبق واحد بازرسی فرماندهی انتظامی بوکان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.