تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
سرپرست مرکز بهداشت بوکان:

خیرین حامی حوزه سلامت در بوکان هستند

  • کد خبر : 28240
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
خیرین حامی حوزه سلامت در بوکان هستند
رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان خیرین را یاری‌دهنده حوزه سلامت دانست و گفت: با همت خیر حوزه سلامت بوکان، آزمایشگاه دانشکده پرستاری به به‌روزترین تجهیزات روز مجهز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» علی حسین‌زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفتگو با خبرنگار حوزه سلامت بوکان هه‌وال اظهار کرد: با تلاش و همت خیر حوزه سلامت شهرستان بوکان، آزمایشگاه دانشکده پرستاری، بهداشت عمومی و فوریت‌های پزشکی این شهرستان به به‌روزترین تجهیزات روز مجهز شد.

وی افزود: حوزه سلامت از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که تعالی و بالندگی آن بدون هم‌فکری و همکاری‌های درون و برون‌سازمانی میسر نخواهد شد.

حسین‌زاده ادامه داد: تمرکززدایی از دولت و تأکید بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اجتماعی، قطعاً” توان و قدرت رسیدن به تعالی و توسعه اجتماعی را افزایش خواهد داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان عنوان کرد: حوزه سلامت بوکان از این امر مستثنی نبوده و بی‌تردید ارتقای سلامت جامعه نیازمند مؤلفه‌هایی مهمی است که از طریق هم‌فکری، همکاری و همیاری فعالان مدنی و علاقه‌مندان حوزه سلامت، تحت عنوان سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه سلامت (خیرین) ایجاد خواهد شد.

حسین‌زاده تصریح کرد: خیرین یاری‌گر ما در حوزه سلامت شهرستان هستند و تمایلات ویژه‌ای برای ظرفیت‌سازی در این عرصه را دارند و باید با همکاری هم با استفاده از این ظرفیت‌ها، نیازمندی‌های حوزه سلامت شهرستان را مرتفع می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان ضمن تقدیر مجدد از عمل خداپسندانه و انسان‌دوستانه خیرین سلامت افزود: سازمان‌ها یا خیرین می‌توانند با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی در حمایت از توسعه و تقویت زیرساخت‌های سلامت، به افزایش کیفیت ارائه خدمات کمک کنند و کمک‌های صورت‌گرفته توسط مجمع خیرین سلامت شهرستان قابل‌تقدیر و ستودنی است.

وی ادامه داد: امروز شاهد حضور چشم‌گیر خیرین در حوزه سلامت شهرستان هستیم تا جای که تجهیز کلینیک‌های شیمی‌درمانی، دیالیز و بخش اعظمی از قیمت تصویر‌برداری بیمارستان بوکان توسط این نیک‌اندیشان صورت گرفته‌ است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: جدای از کمک‌های مالی بی‌شمار خیرین به بیمارستان بوکان هم اکنون ما شاهد ایجاد انجمن خیرین حوزه سلامت در بوکان هستیم که هدف آن کمک به بیماران سرطانی و لا‌علاج و خانواده‌های آنان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=28240
  • نویسنده : خ ح

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.