همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن مزار شهدای شهرستان غبارروبی و گلباران شد.
همزمان با اجرای رزمایش جهادگران فاطمی، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم روستای نازک سفلی در پلدشت ارائه شد.
همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به وطن مسئولان شهرستان با آزادگان پلدشت دیدار کردند.
امامجمعه پلدشت گفت: مساجد را خالی نگذارید، چراکه مسجد پایگاه اجتماع مسلمان است.
شهردار پلدشت گفت: طی جلسهای که برگزار شد مقرر شد متولیان امر از قبیل امور آب شهرستان و شهرداری پلدشت با تجهیزات خود نسبت به لایروبی رودخانه زنگمار اقدام نمایند.
کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر از پلدشت به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شد.
امامجمعه پلدشت گفت: مسئولان و نمایندگان مجلس انقلابی نسبت به تدوین قانون محکم توجه داشته باشند.