تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

دولت توجه ویژه‌ای به امر اقتصاد داشته‌ باشد

  • کد خبر : 17776
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
دولت توجه ویژه‌ای به امر اقتصاد داشته‌ باشد

امام‌جمعه شاهین‌دژ گفت: با اشاره به شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد، سرعت و دقت در تصمیم‌گیری را در این شرایط ضروری است.

به گزارش اروم نیوز، اعضای شورای اداری شاهین‌دژ به مناسبت هفته دولت با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام‌جمعه شاهین‌دژ در این دیدار پیروی از ولایت‌فقیه، خط امام و رهبری را خط‌مشی مدیران شهرستانی خواند و بر حمایت و تقویت این مدیران تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مرادی با اشاره به شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد، سرعت و دقت در تصمیم‌گیری را در این شرایط ضروری خواند.

فرماندار شاهین‌دژ نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت تبیین خدمات انجام شده برای مردم، اظهار کرد: این کار در راستای امیدآفرینی و تقویت روحیه اعتماد نسبت به‌نظام اسلامی در مردم انجام می‌شود.

کامران بابازاده با تأکید بر اینکه از ابتدای دولت سیزدهم شاهد رشد و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف هستیم، اظهار کرد: در عرصه‌های صنعتی، علمی، پزشکی همچنین نظامی توفیقات ارزنده‌ای کسب کردیم که گام روبه‌جلو محسوب شده و بی‌نظیر است.

وی به افزایش صادرات محصولات بومی اشاره کرد و گفت: در شاهین‌دژ نیز با احتساب مشکلات، پیشرفت و رشد قابل‌توجهی در بخش‌های چون صنایع، معادن و گلخانه‌ها ایجاد شده است.

فرماندار شاهین‌دژ مشارکت مردمی، برنامه ریزی و نظارت کارشناسی را از الزامات توسعه یافتگی دانست و بر اجرای طرحهای عمرانی وسرمایه گذاری با در نظر گرفتن این سه مولفه تاکیدکرد.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ نیز با گرامیداشت ایام هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، در این دیدار، گفت: همه ما وظیفه داریم از آرمان‌های والای شهیدان مخصوصاً شهیدان رجایی و باهنر را حفظ کرده؛ باعزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ افزود: شهدا با معرفت عمیقی که به افعال خود داشتند در این صحنه‌ها حضور پیدا کرده و به شهادت رسیدند و هم اکنون نیز ناظر بر اعمال و اقدامات ما هستند.

وی تصریح کرد: شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته‌ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره‌گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.

یوسفی با اشاره بر فعالیت‌ها و اقدامات دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دولت مردمی سیزدهم با وجود مشکلات زیاد به ارث رسیده از دوران گذشته توفیقات و دستاوردهای زیادی به‌ویژه در زمینه‌های علمی و فناوری و دیپلماسی کسب کرده است.

وی در ادامه این دیدار، افزود: باید از ظرفیت این هفته استفاده کرده و فرصت را برای بازگوکردن خدماتی که به مردم شریف شاهین‌دژ انجام شده مغتنم بدانیم

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17776

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.