تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

اقتدار و امنیت ما مرهون ایثارگری رزمندگان اسلام است

  • کد خبر : 18549
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
اقتدار و امنیت ما مرهون ایثارگری رزمندگان اسلام است

فرماندار شاهین‌دژ گفت: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی به وجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی کرده و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع کردند.

به گزارش اروم نیوز، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار و فرمانده سپاه و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان شاهین‌دژ، در این جلسه با تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروزه قداست و طهارت بسیج مرهون ایثار و شهادت‌طلبی‌های شهدا و بسیجیان مخلص دوران دفاع مقدس است.

کامران بابازاده با اشاره بر جان‌فشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی به وجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی کرده و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع کردند.

وی تأکید کرد: با زنده نگه‌داشتن آرمان شهدای بزرگی همچون صیاد شیرازی‌ها، حاج‌قاسم سلیمانی‌ها باید در مسیر شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گام برداریم و سبک زندگی، رفتار، اراده و جرئت بی‌همتای آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین‌دژ نیز در این جلسه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره جان‌فشانی‌ها و شجاعت و شهامت شهدای هشت سال دفاع، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با ارزش‌های والای دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس که با شعار محوری ما متحدیم، یادآور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گران‌قدر است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه دشمن با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف در تلاش است تا اجازه گسترش ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان را ندهد.

یوسفی افزود: امروز راهبرد دفاعی و تهاجمی بر اساس مبانی کلاسیک و علوم نظامی تعریف می‌شود؛ اما در دفاع مقدس نیروی انسانی با عنصر ایمان پیش می‌رفت و در دنیا درخشش چشمگیری داشت.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، بیان داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به‌گونه‌ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا زوایای بیشتری از ایثار، پایداری و استقامت رزمندگان ایران اسلامی بیان شود.

برنامه‌هایی شامل برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، غبارروبی مزار شهدای شهرستان، برگزاری نشست‌های روشنگری، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، برگزاری مراسم زنگ ایثار و مقاومت در مدارس از نمونه برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان شاهین‌دژ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=18549

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.