تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

مرکز تخصصی دندانپزشکی در شاهین‌دژ راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 26180
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مرکز تخصصی دندانپزشکی در شاهین‌دژ راه‌اندازی می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ از راه‌اندازی مرکز تخصصی دندانپزشکی در این شهرستان به همت سپاه خبر داد.

 منصور یوسفی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» با اشاره به اینکه شهرستان شاهین‌دژ به‌عنوان دارالمجاهدین شناخته می‌شود، اظهار کرد: این شهرستان 550 شهید به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده و به لحاظ جامعه هدف بیشترین رزمندگان دوران دفاع مقدس را دارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ افزود: متأسفانه به دلیل کم‌توجهی به بخش سلامت، این شهرستان در خدمات‌دهی در حوزه سلامت محروم مانده که در این راستا با پیگیری‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ و در راستای اجرای طرح جوادالائمه (ع)، مرکز تخصصی دندانپزشکی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

 وی گفت: این مرکز به‌صورت تخصصی در حوزه‌های جراحی فک، دندان، ترمیم، ایمپلنت دندان به عموم مردم شریف و ولایت‌مدار شاهین‌دژ خدمات ارائه می‌دهد.

 یوسفی تصریح کرد: در مورد راه‌اندازی مرکز تخصصی دندانپزشکی در شهرستان شاهین‌دژ با معاونت سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج مستضعفین به توافق رسیده و فرماندار شهرستان شاهین‌دژ نیز در خصوص پشتیبانی از این طرح همکاری خوبی داشته و به‌صورت جهادی در راستای خدمت به مردم ولایت‌مدار شهرستان قدم برمی‌دارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ افزود: این طرح در اولویت کاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ بوده و از هفته بسیج آماده خدمات‌دهی به عموم مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26180

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.