نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۳۰ درصدی بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد خبر داد و گفت: اتمام این پروژه نقش مهمی در بهبود وضعیت بهداشت و درمان منطقه ایفا خواهد کرد.
به گزارش اروم نیوز؛ مهراب پوراکبر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ارتباط با این نزاع، پرونده تشکیل شده و تاکنون ۶ نفر به اتهام شرکت در نزاع بازداشت و تحقیقات در مورد این موضوع ادامه دارد. وی اضافه کرد: هرگونه نزاع و درگیری در اماکن عمومی بویژه مراکز درمانی که […]