رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران کمر فتنه را شکست، گفتند: ملت ایران با حرکت میلیونی خود در روز ۲۲ دی، این روز را به روزی تاریخی در کتاب افتخارات فراوان خود تبدیل کرد و با کوبیدن مشتی محکم بر دهان پُر گوی مدعیان، فتنه را خواباند.
در میان آتش و انفجار، مردم ایران ایستادند؛ نه با سلاح، بلکه با غیرت، عزیزانشان را از دست دادند، اما حتی یک وجب از خاکشان را ندادند، اینجا سرزمین کسانیست که خون میدهند، اما عزت را معامله نمیکنند.
حملات اخیر استکبار جهانی به سایتهای هستهای کشورمان نهتنها مانع توسعه فناوریهای ملی نمیشود، بلکه به تقویت اراده مردم و مسئولان برای پیشرفت علمی و دفاعی منجر شود.
کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به تشدید تنشها میان ایران، رژیم صهیونیستی و ایالات متحده، تاکید کرد و گفت: شهدای اخیر نماد حفظ استقلال و امنیت ملی هستند و ایران با قدرت دفاعی و دیپلماسی هوشمند، در برابر هرگونه تهدید ایستادگی خواهد کرد.
وزیر امور خارجه ایران طی یک کنفرانس خبری در استانبول، تجاوز آمریکا به تأسیسات هستهای ایران را شدیداً محکوم کرد و گفت: ترامپ به خواستههای یک جنایتکار تن داد.
سازمان انرژی اتمی ایران در بیانیهای تجاوز به سایتهای هستهای ایران را اقدامی وحشیانه و مغایر با قوانین بینالمللی خواند.
چانهزنیهای آمریکا درباره پرونده هستهای ایران راه به جایی نخواهد برد و واشنگتن راهی جز پذیرفتن ایران هستهای منهای بمب اتم ندارد.