تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

 پرچم فلسطین در‌ خوی برافراشته شد

  • کد خبر : 27036
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۳
 پرچم فلسطین در‌ خوی برافراشته شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از آذرباخیش در این مراسم نمادین که به‌منظور اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین صورت گرفت، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه خوی گفت: آنچه مقاومت انجام داد از جهت حقوقی یک دفاع مشروع است؛ صهیونیست‌ها ۷۰ سال است که در حال کشتن اطفال و زنان و […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از آذرباخیش در این مراسم نمادین که به‌منظور اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین صورت گرفت، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه خوی گفت: آنچه مقاومت انجام داد از جهت حقوقی یک دفاع مشروع است؛ صهیونیست‌ها ۷۰ سال است که در حال کشتن اطفال و زنان و آواره‌کردن انسان‌ها هستند، ۷۰ سال است اشغال کرده‌اند، قتل و غارت و شکنجه و تحقیر می‌کنند. آیا توقع دارند که فلسطینیان دست رودست بگذارند؟ و سرشان را خم کنند تا اینها ببرند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان المعمدانی احساسات و عواطف بشریت را جریحه‌دار کرد و کشتار و نسل‌کشی حدود ۱۵۰۰ نفر بی‌گناه جز از دست این رژیم بر نمی‌آید و این رژیم غاصب در این کشتارها سابقه دارد و برای شهروندان فلسطینی «حق حیات» قائل نیست، کما این که خودشان به این مسئله اعتراف کردند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی در ادامه به دیپلماسی سیاسی فعال ایران انقلابی در حمایت عملی و عینی از مقاومت و آرمان فلسطین اشاره کرد و افزود: دیپلماسی ایران به‌عنوان نمادی از راهبردهای دائمی انقلاب اسلامی و نیز نشانه‌ای روشن از رویکردهای قابل‌تحسین دولت انقلابی سیزدهم است و سفرهای منطقه‌ای وزیر امور خارجه و تماس تلفنی رئیس‌جمهور و نیز لحن قاطع و بدون لکنت مسئولان ایرانی در این مقطع حساس قابل‌تقدیر است.

وی تصریح کرد: رژیم سفاک برای جبران شکست بزرگ و بی‌سابقه، وحشیانه به کشتار غیرنظامیان روی آورده و این مسئله باعث شده تا محور مقاومت هشدارهای لازم برای توقف این کشتار را به اسرائیل بدهند و گروه‌های مقاومت عراق هم در حمایت از مردم غزه، به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و به آمریکا هشدار دادند که در صورت مداخله در نبرد گروه‌های فلسطینی و ارتش صهیونیستی، تمام پایگاه‌های این کشور در منطقه را مورد هدف قرار خواهند داد.

حسن نصرالله پور شهردار خوی نیز در این آئین گفت: حمایت از ملت فلسطین و غزه و ایجاد توجه بیشتر در بین مردم در خصوص ظلم‌هایی که به آنان روا داشته می‌شود، وظیفه همه ماست که این آیین نیز در همین راستا تمهید شده است.

وی افزود: اجرای طرح‌های فرهنگی دراین‌خصوص در دستور کار است و سعی بر آن است با همراهی نهادهای مختلف، جنایت‌های اخیر این رژیم غاصب را برای مردم تبیین کنیم.

شهردار خوی تأکید کرد: این نوع اقدامات نوعی حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت و اسلام در غزه است و ما وظیفه داریم آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی تصریح کرد: پیروزی از آن رزمندگان جبهه حق است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری صهیونیست‌ها روزبه‌روز به شکست نزدیک‌تر می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27036

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.