تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

واکنش منفی فعالین فضای مجازی به اقدام دیر هنگام رئیس کمسیون امنیت ملی در برابر استاندار اربیل

  • کد خبر : 6992
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
واکنش منفی فعالین فضای مجازی به اقدام دیر هنگام رئیس کمسیون امنیت ملی در برابر استاندار اربیل

 به گزارش خبرنگار فضای مجازی اروم نیوز، فعالین فضای مجازی بخاطر واکنش دیرهنگام وحید جلال زاده، رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، نسبت به اقدام پر حاشیه استاندار اقلیم کردستان در نصب بج سینه نقشه جعلی اقلیم کردستان در یک نشست رسمی و دیپلماتیک در شبکه اجتماعی توییتر و اینستاگرام واکنش نشان دادند. استاندار اقلیم […]

 به گزارش خبرنگار فضای مجازی اروم نیوز، فعالین فضای مجازی بخاطر واکنش دیرهنگام وحید جلال زاده، رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، نسبت به اقدام پر حاشیه استاندار اقلیم کردستان در نصب بج سینه نقشه جعلی اقلیم کردستان در یک نشست رسمی و دیپلماتیک در شبکه اجتماعی توییتر و اینستاگرام واکنش نشان دادند.

استاندار اقلیم کردستان در اولین نشست استانداران هم مرز با ایران، بدون لباس رسمی دیپلماتیک و همراه با نصب بج سینه طرح نقشه جعلی اقلیم کردستان عراق ظاهر شده بود.

رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس که در این نشست حضور داشت بعد از گذشت چند روز از این اقدام ناشایست و مخالف با حاکمیت ارضی جمهوری اسلامی ایران در توییتی از دیدار خود با استاندار آذربایجان غربی دررابطه‌با تبیین و روشنگری این موضوع خبر داد که باعث واکنش منفی کاربران و فعالین مجازی شد.

برخی کاربران معتقدند وحید جلال زاده به‌عنوان رئیس کمسیون امنیت ملی باید در این نشست نسبت به اقدام تجزیه‌طلبانه استاندار اقلیم شمال عراق واکنش مناسبی که در شأن مردم ایران بود، نشان می‌داد.

سؤال مهم افکار عمومی این است که چرا رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نسبت به چنین موضوع مهمی واکنش دیرهنگامی داشت؟

مردم و رسانه ها انتظار دارند جلال زاده بعنوان یک عضو مهم از مجلس شورای اسلامی و بعنوان نماینده مردم ارومیه در مجلس پاسخ روشن و مناسبی درباره این موضوع داشته باشد.

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=6992

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.