تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
امام‌جمعه مهاباد:

مقاومت مردم فلسطین رژیم صهیونیستی را تسلیم خواهد کرد

  • کد خبر : 28265
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
مقاومت مردم فلسطین رژیم صهیونیستی را تسلیم خواهد کرد
امام جمعه مهاباد گفت: مردم فلسطین برای دفاع از خاک و وطنشان چندین سال است که با رژیم صهیونیستی می‌جنگند و مقاومت مردم فلسطین رژیم صهیونیستی را تسلیم خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «اروم نیوز» به نقل از پایگاه خبری هالان-۲۴؛ عبدالسلام امامی در خطبه نمازجمعه مهاباد ضمن گرامیداشت سالروز صدور فرمان تاریخی تأسیس نهضت سوادآموزی اظهار داشت: این نهضت، نشأت گرفته از اندیشه زلال بزرگ‌مرد الهی حضرت امام خمینی (ره) است که به‌عنوان یک پایه‌گذار بزرگ در تاریخ جاودانگان شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز حماسه و بصیرت است عنوان کرد: همچون سالیان گذشته مردم مهاباد در این روز بار دیگر همدلی و همبستگی خاص خود را نشان خواهند داد و این روز، نماد انقلاب و مقاومت بوده یادآور تلاش‌های بسیار شجاعانه‌ای است که در دوران جنگ تحمیلی صورت گرفت.

امام‌جمعه مهاباد ضمن تسلیت شهادت سردار رضی موسوی بیان کرد: سیدرضی موسی از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود.

امامی افزود: با نزدیک‌شدن سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، احساس تأثر و افتخار برای همه ما ایرانیان بیشتر می‌شود. قاسم سلیمانی، چهره‌ای است که با شجاعت، عزم و ایدئولوژی قوی خود، توانست در مقابل دشمنان ایران و جبهه‌های مختلف تروریستی به مقامات بالای نظام ایران دست یابد.

عبدالسلام امامی درب خصوص زکات اظهار کرد: انسان باید در زندگی خود بخشنده باشد و به دیگران کمک کند این عمل نه‌تنها در دنیا به ما خوشبختی و رضایت دیگران را می‌بخشد، بلکه در آخرت نیز همراه ما است. لذت و شادمانی حاصل از بخشیدن به دیگران، در هیچ‌چیز دیگر قابل تجربه نمی‌باشد.

وی افزود: انسان سخاوتمند و بخشنده جایگاه والایی در قلوب مردم دارد، به‌خصوص در نظر خداوند متعال این عمل نه تنها به محضر خداوند پذیرفته می‌شود، بلکه باعث شادابی و رضایت جامعه نیز می‌شود.

امامی خاطرنشان کرد: مسلمانان واقعی کسانی هستند که جهاد می‌کنند و کسانی که مظلوم هستند خداوند متعال وکیل و مدافع آنان است مانند مردم فلسطین که برای دفاع از خاک و وطنشان چندین سال است که با رژیم صهیونیستی می‌جنگند و حدوداً سه ماه می‌شود فشار جنگ در غزه چندین برابر شده است و با این حال مردم غزه در برابر تجهیزات جنگی مقاومت می‌کنند و تاکنون چندین تانک پیشرفته رژیم صهیونیستی را منهدم کرده‌اند.

عبدالسلام امامی در پایان خطبه افزود:۶ دی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) بود، روزی که قلب همه عاشقان اهل‌بیت (ع) را در تاسوعای سیاه فرومی‌برد حضرت فاطمه بنت حزام، مادر گرامی امام حسین (ع)، در طول عمر خود به‌عنوان نمادی از صبر و استقامت شناخته شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌ غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=28265

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.