تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

دیدار با خانواده شهدا یک توفیق است

  • کد خبر : 55430
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
دیدار با خانواده شهدا یک توفیق است
امام‌جمعه شهرستان سلماس گفت: دیدار با والدین و مادران شهدا یک توفیق بسیار بزرگ برای ما است و درواقع رحمت خداوند شامل حال ما شده است که خدمت شما مادر بزرگوار برسیم.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه سلماس به همراه سعید سعیدی‌کیا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سلماس و جمعی از مسئولین در دیدار با خانواده شهیدان رضا و صمد بابایی و مختار مختار نژاد از صبر و ایثار آنان تجلیل و قدردانی کرد و اظهار کرد: دیدار با والدین و مادران شهدا یک توفیق بسیار بزرگ برای ما است و درواقع رحمت خداوند شامل حال ما شده است که خدمت شما مادر بزرگوار برسیم.

وی ضمن اشاره به صبر مادران شهدا، به‌ویژه مادرانی که چند شهید در راه خداوند تقدیم کرده‌اند، اضافه کرد: مادر بزرگواری که دو فرزند خود را در راه خدا تقدیم و صبوری کرده است، خداوند عظمتی به او عنایت کرده است که ظرفیت وجودی گنجایش این صبر را داشته است.

طباطبایی گفت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی بی‌نظیری برای ملت ایران هستند. عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان است.

امام‌جمعه شهرستان سلماس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص همه در قبال خانواده شهدا مسئولیم گفت: خدمت و سرکشی به خانواده شهدا از وظایف مسئولان است. شهدا بی‌هیچ ادعایی و فقط بااخلاص و ایمان جان خود را تقدیم ایران اسلامی کردند.

وظیفه همه مسئولان حفظ دستاوردهای والای شهدا است

سعیدی‌کیا رئیس بنیاد شهید سلماس همچنین در این دیدار ضمن اشاره به مقام شفاعت شهدا، در روز قیامت عنوان کرد: اینکه ما امروز خدمت خانواده‌های گران‌قدر شهدا هستیم، هم برای این است که اعلام کنیم که در راه شهدا و ایثارگران هستیم و دل شما شاد شود و هم برای دل خودمان است که به دعای خیر شما ما هم در مسیر فرزندان شهید شما باشیم.

وی اظهار کرد: شهدا با گذشتن از جان خود به ایران اسلامی آرامش بخشیدند. وظیفه همه مسئولان حفظ دستاوردهای والای شهدا و تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا است. عاقبت‌به‌خیری همه ما حرکت در امتداد راه شهداست، شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و خانواده‌ها آنان نیز باید مورد تکریم قرار گیرد.

سعیدی‌کیا بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان به‌عنوان خادمان مردم موجب قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه دینی ما است.

رئیس بنیاد شهید سلماس بیان کرد: شهدا از همه لذت و دارایی خود در راه کشور و مردم گذشت کردند تا ایران امروز سرافراز در همه عرصه‌های سربلند باشد. خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده‌ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=55430

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.