تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب:

دولت امانت‌دار رأی مردم و بی‌طرف است

  • کد خبر : 28060
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
دولت امانت‌دار رأی مردم و بی‌طرف است
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: به شرافت، وجدان و خون شهدا قسم می‌خورم و با ولایت پیمان می‌بندم که خود و زیرمجموعه‌ام لحظه‌ای از بی‌طرفی خارج نشده و امانت‌دار رأی مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، محمدرضا رضایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با بیان اینکه شهدا از عزت، شرافت و انسانیت ما دفاع کردند، اظهار کرد: ما همواره مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان آن باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به‌قرار داشتن در آستانه سالروز حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، افزود: اخلاص از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی، تجلی بصیرت مردم بود، گفت: مردم در ۹ دی نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هیچ‌وقت پشت انقلاب را خالی نکرده‌اند.

رضایی در ادامه با تأکید بر اینکه در دهه فجر مدیران دولتی حق کلنگ‌زنی ندارند، تصریح کرد: در آستانه دهه فجر قرار داریم و در این ایام چیزی به نام کلنگ‌زنی نخواهیم داشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: صرف اینکه پروژه‌ای کلنگ‌زنی شده و انتظاراتی برای مردم ایجاد شود؛ سبب بدبینی به دولت صادق الوعد می‌شود و این را بدانید که اگر کلنگ‌زنی در دهه فجر باشد، از جانب دولت نیست.

وی با اشاره به اینکه از جمله موضوعاتی که به‌هیچ‌وجه کوتاهی قابل‌قبول نیست مسائل سیاسی و امنیتی است، گفت: ادارات و دستگاه‌های دولتی موظف هستند که تمام امکانات خود را بدون چانه‌زدن و فوت وقت برای برگزاری انتخابات، در اختیار فرمانداری قرار بدهند.

رضایی در ادامه با قرائت مواد قانونی انتخابات در مورد کارکنان دولتی اشاره کرد و افزود: طبق قانون؛ هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی در ساعات اداری و هرگونه سوءاستفاده از جایگاه، عنوان، مقام یا موقعیت اداری و سازمانی به‌منظور تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان دستگاه‌ها ممنوع است و این موضوع باید به بهترین نحو ممکن توسط مدیران رعایت شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با تقدیر و تشکر از تمام کسانی که اعلام آمادگی کرده و برای گرم‌کردن تنور انتخابات وارد صحنه انتخابات شده‌اند، تصریح کرد: به‌عنوان فرماندار به شرافت، وجدان و خون شهدا قسم می‌خورم و با ولایت پیمان می‌بندم که خود و زیرمجموعه‌ام لحظه‌ای از بی‌طرفی خارج نشویم و امانت‌دار رأی مردم باشیم.

رضایی با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار کرد: این جریان سیاسی که در اسفندماه در کشور اتفاق می‌افتد، کشور را در مقابل بیگانگان حفظ کرده و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی به رخ دشمنان می‌کشد.

وی با بیان اینکه انتخابات قطعاً در داخل کشور همبستگی اجتماعی و ضریب نفوذ مردم را بالا می‌برد، تصریح کرد: دولت نیز تمام سعی و تلاش خود را در راه خدمت به مردم به کار گرفته است و بر این موضوع تأکید دارد که این انقلاب مردمی بوده و با مردم پیش رفته و اهداف مردم را پیگیری می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=28060

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.