تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
امام‌جمعه پلدشت:

حضور در انتخابات بسیار مهم و ضروری است

  • کد خبر : 27177
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
حضور در انتخابات بسیار مهم و ضروری است
امام‌جمعه پلدشت گفت: حضور پر شور در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «آراز سسی»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته پلدشت با اشاره به مراسم استقبال، تشییع و خاک‌سپاری شهید گمنام و تقدیر از حضور پرشور مردم، گفت: شهدا تمام وجودشان را برای انقلاب و حفظ اسلام فدا کردند.
وی با بیان اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، تصریح کرد: دشمنان تمام عزم خود را جزم کرده بودند که لطمه‌ای به انقلاب بزنند؛ اما شهدا این اجازه را به آنها ندادند و در واقع مدافعان واقعی انقلاب شهدا هستند.
امام‌جمعه پلدشت اظهار کرد: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به‌سوی اولیای خاص خود باز می‌کند و اولیای خاص خدا همین شهدا هستند.
وی از شهادت به‌عنوان معامله با خداوند نام برد و تصریح کرد: شهادت مقامی است که زبان در بیان کلمه شهادت و مجاهدی که با خداوند وارد معامله شده قاصر است.
طالبی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد شهید و شهادت، گفت: شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند و از آنچه خداوند از فضل خود به آنها داده است، بسیار مسرور و شاد هستند، آنان به ما بشارت می‌دهند که خداوند پاداش مؤمنین را ضایع نمی‌کند.
وی با بیان اینکه شهدا از فرهنگ عاشورا و کربلا درس گرفته‌اند، تصریح کرد: شهدا به تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرهنگ عاشورا برای دفاع از مملکت شجاعانه جنگیدند و حماسه آفریدند و به بالاترین مقام مرگ که شهادت است نایل شده و نام و یاد پر افتخار خود را در تاریخ اندیشه‌ها به یادگار گذاشتند.
طالبی با اشاره به اینکه الحمدلله مراسم تشییع شهید گمنام در شهرستان باشکوه تمام برگزار شد؛ اظهار کرد: مردم و مسئولان پلدشت سنگ تمام گذاشتند و این جای قدردانی دارد.
امام‌جمعه پلدشت در ادامه خطبه‌های نمازجمعه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه اشاره کرد و افزود: حضور پر شور در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب می‌کند.
طالبی با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات، گفت: هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود در واقع تیری بر قلب دشمن است.
وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انقلاب است؛ تصریح کرد: اگر به کشور و نظام اعتقاد داریم باید در پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری داشته باشیم.
وی اظهار کرد: افرادی که رأی نمی‌دهند در واقع به خود خیانت می‌کنند.
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به اختلال در جایگاه‌های سوخت در کشور، افزود: مسئولان باید اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام داده و مانع بروز چنین اقداماتی شوند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27177
  • منبع : آراز سسی

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.