تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

انتفاضه‌ای با طعم موشک

  • کد خبر : 25441
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
انتفاضه‌ای با طعم موشک

طی روزهای  اخیر رزمندگان جبهه مقاومت و گردانهای قصام آن‌چنان طوفانی بپا کردند که تل‌آویو، لندن و واشنگتن به خود لرزید و قدرت پوشالی رژیم غاصب کودک کش با موشک‌های رزمندگان مقاومت در هم ریخته و ذلالت و خواری صهیونیست‌های دون‌مایه را آشکار ساخت. دلهای مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان دنیا غرق سرور و شادی شد […]

طی روزهای  اخیر رزمندگان جبهه مقاومت و گردانهای قصام آن‌چنان طوفانی بپا کردند که تل‌آویو، لندن و واشنگتن به خود لرزید و قدرت پوشالی رژیم غاصب کودک کش با موشک‌های رزمندگان مقاومت در هم ریخته و ذلالت و خواری صهیونیست‌های دون‌مایه را آشکار ساخت.

دلهای مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان دنیا غرق سرور و شادی شد ملتی که بیش از 70 سال است زیر چکمه استعمار و استکبار انگلیس و آمریکا و خونخواران صهیونیست له شده و انواع دون‌مایهٔ و مصیبت‌ها را تحمل کرده بود امروز به خروش آمد و طوفان الاقصی را اینبار در انتفاضه‌ای با طعم موشک به راه انداخت تا آدم‌کشان بدانند تفاوت سنگ با موشک در چیست؟ سنگ‌های نوجوانان و جوانان به‌خون‌خفته فلسطین عزیز امروز با انواع موشک‌ها و پهپادها چون ابابیل الهی بر سر دشمن جنایت‌کار فرود آمد و هیمنه پوچ و تهی آنها را از هم پاشید و قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشید.

ای شهیدان راه خدا، ای کشته‌شدگان انتفاضه‌های خون‌بار غزه و فلسطین، ای کودکان بی‌گناه به خون خود غلتیده جایتان خالی تا ببینید ذلالت دشمن زبون را که چگونه در حال خردشدن است. فرزندانتان انتفاضه موشکی راه انداخته‌اند تا قلب مادران دل‌شکسته فرزند ازدست‌داده را مرحمی باشند و زخمهای دل پدران غیرتمندی که در جلوی چشمشان جوانانشان پرپر شده است را التیامی باشد.

و اما باید هوشیار بود و فریب این دغل‌کاران دون‌مایه را نخورد که مانند همیشه قصد فریب اذهان عمومی را دارند. اینبار که به خاک نشسته‌اند و به ذلالت و خواری افتاده‌اند راهی جز مظلوم‌نمایی ندارند؛ ولی جای تعجب اینجاست که چرا 70 سال مظلومیت و درماندگی مردم مظلوم فلسطین را کسی ندید، آیا کور بودند کشتار دسته‌جمعی 1982 صبرا و شتیلا، بمباران‌های مکرر غیرنظامیان را در غزه و لبنان و هزاران جنایت دیگر صهیونیست‌ها را ندیدند و چه خوب رهبر حکیم انقلاب دست پلید آنها را رو کرد تا دنیا بداند این مظلوم‌نمایی سرپوشی برای جنایت‌های بیشتر است.

و چه‌قدر خوب‌تر می‌شد اگر کشورهای اسلامی خصوصاً همسایگان فلسطین دست در دست رزمندگان جبهه مقاومت می‌گذاشتند و رژیم منحوس غاصب اسرائیل را از صحنه روزگار محو می‌کردند و باشد که این روز بسی نزدیک است همان گونه که پیر فرزانه انقلاب وعده آن را داده است. پیروزی نهایی نزدیک است.
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

اکبرتایوغ مدرس دانشگاه

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25441

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.