تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

آمریکا و غرب مدعی حقوق بشر هستند

  • کد خبر : 59191
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۴۷
آمریکا و غرب مدعی حقوق بشر هستند
استاد دانشگاه با بیان اینکه غرب و آمریکا مدعی حقوق بشر هستند گفت: باتوجه‌به اتفاقات رخ‌داده و سکوت رخوت بار جوامع بشری و سازمان به‌ظاهر بین‌المللی دانشجویان آمریکایی که قشری فرهیخته و نخبه هستند از این اتفاقات به ستوه آمده و زبان به سخن و اعتراض بازکرده‌اند.

شیرزاد عباسیان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» در خصوص تجمع حمایتی دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌ها اظهار کرد: باتوجه‌به جنایات فجیع و نسل‌کشی‌های که توسط رژیم غاصب صهیونیستی در غزه رخ داد؛ اما جوامع بشری و سازمان‌های بین‌المللی کاملاً چشم‌های خود را بسته‌اند و هیچ واکنشی در برابر این جنایات از خود نشان نمی‎دهند.
وی ادامه داد: بیش از ۲۶۰ روز است که ما از طریق رسانه‌ها به طور روزانه شاهد کشتار کودکان و زنان بی‌گناه غزه هستیم و چندین هزار نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند؛ اما در مقابل این جنایات کشورهای فاتح جنگ جهانی دوم به دلیل منافع خود در برابر این جنایات خود را به کوری زده‌اند و انسانیت در برابر انان مسخ شده است و در هر کجایی که منافع خود را در خطر ببینند خود را کنار کشیده و سکوت اخطار می‌کنند.

عباسیان عنوان کرد: به‌غیراز جبهه مقاومت و ایران، سوریه و لبنان یمن و برخی کشورها که حامیان اصلی فلسطین هستند کشورهای دیگر در لاک دفاعی فرورفته و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند و حتی کشور امریکا نیز هزینه‌های رژیم صهیونیستی را نیز تأمین می‌کند.

وی اذعان کرد: باتوجه‌به اتفاقات رخ‌داده و سکوت رخوت بار جوامع بشری و سازمان به‌ظاهر بین‌المللی دانشجویان آمریکایی که قشری فرهیخته و نخبه هستند از این اتفاقات به ستوه آمده و زبان به سخن و اعتراض بازکرده‌اند و این اعتراض به‌تدریج به کشورهای دیگر نیز سرایت کرده است.

استاد دانشگاه عنوان کرد: وجدان دانشجویان بیدار شده است و می‌دانند که این سکوت جوامع بشری در تاریخ نوشته خواهد شد؛ بنابراین وجدان بیدار قشر فرهیخته تحمل این قتل‌عام را نداشته و زبان به اعتراض باز کردند.

وی با ابزار تأسف عنوان کرد: جهان اسلام و کشورهای اسلامی در حال سکوت هستند و کشور ترکیه سوخت هواپیمایی رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کنند.

عباسیان یادآورشد: تاریخ این اتفاقات را خواهد نوشت و آیندگان قضاوت‌کننده این جنایات خواهند بود و سازمان بین‌المللی سازمان کاملاً بی‌خاصیتی است و هیچ اقدامی اجرایی انجام نداد و آنان فقط شعار حقوق بشر را می‌دهند.

وی تصریح کرد: آمریکا که فقط ادعای دموکراسی و حقوق بشر را دارد در مقابل تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان که قشری نخبه و فرهیخته است رفتار ناشایستی داشته و دست به دستگیری اساتید دانشگاهی می‌زند.

عباسیان خاطرنشان کرد: اقدام جمهوری اسلامی و حمله موشکی علیه رژیم صهیونیستی اقدامی بسیار مؤثر و قابل‌تقدیر بود و امیدواریم جنبش دانشجویی که به وجود آمده است ادامه‌دار بوده و تأثیر مثبتی نیز داشته باشد و طبق آیه قرانی پیروزی با حق خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=59191

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.