تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
شهردار مهاباد خبر داد:

آغاز عملیات احداث پل جدید در مهاباد

  • کد خبر : 27577
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
آغاز عملیات احداث پل جدید در مهاباد
شهردار مهاباد گفت: عملیات احداث پل جدید به‌منظور اتصال خیابان شهید گلابی به خیابان ساحلی از مناطق شمال و جنوب شهر به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری « اروم نیوز » بابک رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار هالان -۲۴ از آغاز عملیات احداث پل جدید در مهاباد خبر داد و اظهار کرد: اجرای عملیات احداث پل جدید در موقعیت اصلی این پل روبه‌روی خانه مهاباد و بالادست پل پیروزی قرار دارد که به‌منظور اتصال خیابان شهید گلابی به خیابان ساحلی از مناطق شمال و جنوب شهر به یکدیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

شهردار مهاباد بیان کرد: احداث این پل جدید به‌منظور کاهش و روان‌سازی ترافیک در خیابان شهید گلابی و خیابان ساحلی احداث شد است و از سوی دیگر احداث این پل نیز یکی از مطالبات دیرینه ساکنان آن منطقه بود.

وی با بیان اینکه با احداث این پل بخشی از شمال به جنوب شهر متصل شده است، افزود: قبل از این، تنها دو پل در خیابان شهید گلابی وجود داشت که جوابگو تردد خودروها نبود و این امر باعث مشکلات و معضلات ترافیکی بسیار زیادی در منطقه می‌شد ولی با اجرای عملیات احداث پل جدید، عبور و مرور خودروهای شمال به جنوب و بالعکس به روان‌ترین حالت خود با استفاده از ظرفیت بالا صورت می‌گیرد.

رستم‌ پور تصریح کرد: پروژه پل جدید خیابان شهید گلابی با هزینهٔ بیش‌از ۱۷ میلیارد تومان از منابع و اعتبارات داخلی شهرداری مهاباد تأمین و احداث می‌شود و این پل دارای دهنه‌ای به طول ۶۰ متر و میانگین ۲۰ متر عرض مفید آسفالت است و شامل پیاده‌رو، تأسیسات برقی و نورپردازی نیز است.

شهردار مهاباد اظهار کرد: در سال عمرانی ۱۴۰۲، مجموعه مدیریتی شهری مهاباد با کمک شورای اسلامی و شهرداری، با اتخاذ تدابیر مناسب، توانسته است به وحدت و انسجام روند توسعه و عمران شهر را پیش ببرد اقدامات گسترده‌ای که در این زمینه صورت‌گرفته است، به آبادانی شهرستان و بهبود شرایط عمومی شهروندان کمک بزرگی کرده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27577

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.