تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
امام جمعه میاندوآب:

۹ دی، تبلور بصیرت انقلابی مردم است

  • کد خبر : 28183
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
۹ دی، تبلور بصیرت انقلابی مردم است
امام‌جمعه میاندوآب گفت: حماسه ۹ دی، حرکتی انقلابی و تبلور بصیرت مردم در حمایت از نظام و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امروز در جلسه شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی، اظهار کرد: ۹ دی تجلی میثاق امت با ولایت و تجلی بصیرت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در ۹ دی ۸۸ یک حرکت تاریخی انجام دادند، افزود: حماسه ۹ دی یک حرکت مردمی بود و باید برای همیشه در دفتر خاطرات انقلاب بماند.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی، گفت: حماسه ۹ دی، حرکتی انقلابی از سوی مردم و تبلور بصیرت مردم در حمایت از نظام و انقلاب بود.

حسن‌زاده با بیان اینکه بعد از ۹ دی ۸۸، همه ساله مردم انقلابی در این روز با برگزاری مراسم سالگرد حماسه ۹ دی را گرامی داشته‌اند، تصریح کرد: باتوجه‌به تحولات بین‌المللی که شاهد هستیم، برگزاری پرشور این مراسم و حضور مردم انقلابی بسیار حائز اهمیت است.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه امروز تفکر مقاومت برگرفته از مکتب انقلاب اسلامی، در دنیا در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: امروز مقاومت در حال تقابل با استکبار جهانی است.

مردم در ۹ دی، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: حماسه ۹ دی، حماسه‌ای از جنس مردم بود که مردم عزیز ایران اسلامی بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

محمدرضا رضایی افزود: مردم در ۹ دی ۸۸ نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و همواره پشتیبان ولی‌فقیه، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: حضور پرشور و باشکوه در مراسم گرامیداشت ۹ دی و دهه بصیرت و ولایت ضروری است.

حماسه ۹ دی، تجلی بصیرت مردم ایران اسلامی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه حماسه ۹ دی، تجلی بصیرت مردم ایران اسلامی بود، اظهار کرد: امت پا به کار و همیشه در صحنه مردم ایران اسلامی همواره در صحنه‌های حساس حضور یافته و از انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار محمد پیری افزود: حماسه ۹ دی نیز یک حرکت عظیم دفاع از ولایت، انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم و مسئولان در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: زنده نگه‌داشتن شعائر اسلامی در جامعه ضروری بوده و حضور پرشور مسئولان در کنار مردم نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

پیری تصریح کرد: هم چنین به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت، برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان و حوزه‌ها پیش‌بینی‌شده است.

۹ دی، فرصتی برای جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام رحیم خیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب نیز در این جلسه با تشریح جزئیات برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: برنامه‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی، فرصتی برای جهاد تبیین است.

وی هم چنین بر لزوم همکاری و حضور پرشور مردم و مسئولان در برگزاری این مراسم تأکید کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی (ره) میاندوآب برگزار شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=28183

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.