تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

پول، ثروت و شهرت شهید چمران را اشباع نکرد

  • کد خبر : 8393
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
پول، ثروت و شهرت شهید چمران را اشباع نکرد

 به گزارش اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم پورجواد در گفت‌وگو با خبرنگار چایپاره سسی، گفت: پول، ثروت، مقام و شهرت این بزرگ‌مرد را اشباع نکرد، بلکه جهاد در راه خدا و در جهت دین خدا تلاش‌کردن و تقویت دین خدا و مبارزه با دشمنان و ستمگران شاکله حرکت این شهید بزرگوار بود.  وی افزود: ضرورت توجه […]

 به گزارش اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم پورجواد در گفت‌وگو با خبرنگار چایپاره سسی، گفت: پول، ثروت، مقام و شهرت این بزرگ‌مرد را اشباع نکرد، بلکه جهاد در راه خدا و در جهت دین خدا تلاش‌کردن و تقویت دین خدا و مبارزه با دشمنان و ستمگران شاکله حرکت این شهید بزرگوار بود.

 وی افزود: ضرورت توجه به نقش الگویی این شهید اندیشمند و ویژگی‌های علمی، اخلاقی و شخصیتی شهید دکتر مصطفی چمران باید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی موردتوجه باشد.

 حجت‌الاسلام پورجواد، با اشاره به موقعیت نظام اسلامی در جامعه و منطقه اظهار کرد: مردم باید دولت و مجلسی انتخاب کنند که در تراز انقلاب و نظام اسلامی باشد و در آینده دولتی را انتخاب کنند که روحیه و فکر جوان داشته باشد و تداوم‌دهنده روحیه و آرمان‌های مقام معظم رهبری باشند.

 وی با اشاره به اینکه در روز اول تیرماه نظام جمهوری اسلامی و مجلس به بی‌کفایتی سیاسی بنی‌صدر رأی مثبت دادند، تصریح کرد: در آن زمان، امام راحل تمام نازیبایی‌ها، بدی‌های و تخلفات بنی‌صدر را به دلیل اینکه مردم به بنی‌صدر رأی داده بودند، تحمل می‌کردند و منتظر بودند تا مردم خوشان به بی‌کفایتی بنی‌صدر پی ببرند.

 پورجواد، با اشاره به اینکه مردم در انتخابات مجلس این دوره به‌خوبی و با بصیرت و آگاهی افراد اصلح را انتخاب کردند، افزود: مردم در نظام جمهوری اسلامی باید رئیس‌جمهوری و مجلسی را انتخاب کنند که در تراز نظام اسلامی حرکت کنند و جوان باشد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=8393

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.