تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

وصیتنامه شهید «رشید اسلامیان»

  • کد خبر : 21874
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۱۵
وصیتنامه شهید «رشید اسلامیان»

به گزارش اروم نیوز،شهید «رشید اسلامیان» یکم مرداد 1338 در روستای باروق تابعه شهرستان میاندوآب چشم به جهان گشود. پدرش علی کاسب بود و مادرش ملح نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. سال 1359 ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام در بیست […]

به گزارش اروم نیوز،شهید «رشید اسلامیان» یکم مرداد 1338 در روستای باروق تابعه شهرستان میاندوآب چشم به جهان گشود. پدرش علی کاسب بود و مادرش ملح نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. سال 1359 ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام در بیست و چهارم آذر 1360 در سرپل ذهاب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

در ادامه وصیت‌نامه شهید بزرگوار را می‌خوانید:

‏بسم الله الرحمن الرحيم

بدانید ملت مسلمان ايران، متكى به سلاح ايمان است. به خاطر همين به شرق و غرب نه گفته و به جمهورى اسلامى رأى آرى داده است و تا آخرين قطره خون خود، پاى رأى خود ايستادگى خواهند كرد تا استشمار شرق و غرب را به جاى خود بنشانند و به يارى خداوند متعال و به رهبرى امام امت خمينى بت شكن اين انقلاب را از مرزهاى كشور به كشورهاى اسلامى صادر خواهيم كرد.

جبهه را انتخاب کردم و رفتم تا با كفر مبارزه كنم. پس وصيت می‌كنم كه هرگز براى من اشک نريزيد و افتخار كنيد كه توانسته‌ايد تحفه ناقابل به پيشگاه خداوند هديه می‌كنيد.

عمل به قرآن را سرلوحه كارهايتان قرار دهيد و خودتان را در حضور خدا بدانيد و زينب وار در مقابل سختي ها بايستيد. همسر عزيزم، مي دانم كمى از ازدواجمان مي گذرد ولى بهتر مي دانى كه جهاد واجب تر از ماندن است و اميدوارم كه بعد از من زحمت فرزندمان را بكشى و در راه اسلام تربيت دهي تا خط امام را بياموزى كه همان خط تعالى بخش اسلام است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=21874

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.