تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
مدیر توزیع برق سلماس:

مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی در حوزه برق اجرایی شد

  • کد خبر : 27955
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی در حوزه برق اجرایی شد
مدیر توزیع برق سلماس گفت: صددرصد مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی در حوزه برق در شهرستان سلماس اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم‌نیوز» به نقل از دیده‌بان سلماس؛ در سفر سال ۱۴۰۰ مقام عالی استان و هیئت همراه به شهرستان سلماس، پنج مصوبه در حوزه برق برای شهرستان سلماس تصویب شد.

دراین‌خصوص اسماعیل عبدالهی مدیر توزیع برق سلماس در جلسه‌ای که با حضور فرماندار سلماس برگزار شد، از اتمام عملیات اجرایی پروژه‌های این مدیریت در قالب مصوبات سفر استاندار به این شهرستان خبر داده و گفت: در این سفر پنج پروژه در حوزه برق برای این شهرستان مصوب شد که از زمان تصویب این پروژه‌ها تاکنون تمام مصوبات سفر با پیشرفت فیزیکی صددرصدی، آماده بهره‌برداری است.

وی همچنین به اعتبار هزینه شده جهت اجرای این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: برای اجرای این مصوبات بیش از ۶۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

گفتنی است جابه‌جایی شبکه برق در ۱۱ روستا، بهینه‌سازی شبکه برق روستایی محور سلماس – تازه شهر (روشنایی بلوار مرزداران)، طراحی و اجرای طرح توسعه شبکه ۲۰ کیلوولت و روشنایی شهرک صنعتی، تأمین برق پاسگاه‌های مرزی سلماس و نیز تعویض تیرهای برق فرسوده روستایی با اولویت روستای آغ زیارت سلماس از جمله طرح‌های مصوب شده سفر استاندار، در حوزه مدیریت توزیع برق سلماس است.

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی طی جلسه‌ای با حضور مهندس طاهر کیامهر مسائل و مشکلات حوزه برق‌رسانی این شهرستان از جمله ضعف ولتاژ، اصلاح شبکه روشنایی معابر و افزایش و تأمین روشنایی در برخی بلوارهای سطح شهر و نیز تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگه‌دار در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین حضور در جلسه فی مابین مدیریت و مسئولین واحدهای مختلف برق سلماس برای بررسی عملکرد و مشکلات حوزه برق سلماس و نشست با همکاران مدیریت توزیع برق این شهرستان و بازدید از واحدهای مختلف این مدیریت از دیگر برنامه‌های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در سفر یک‌روزه به این شهرستان بود.

لازم به ذکر است ۱۱ مصوبه حاصل این جلسه چندساعته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با فرماندار سلماس بود که پس از انجام بررسی‌های لازم مقرر شد ۲۲ دستگاه پست هوایی و ۱۳ کیلومتر خط فشار متوسط هوایی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال جهت رفع ضعف ولتاژ مشترکین شهری و روستایی احداث شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27955

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.