تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
فرماندار اشنویه:

مشارکت حداکثری در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان می‌شود

  • کد خبر : 27969
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
مشارکت حداکثری در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان می‌شود
فرماندار اشنویه با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان می‌شود گفت: مشارکت در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح‌ترین فرد وظیفه دینی هر شهروند است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم‌نیوز» سید علی ترابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هه‌وال شنو با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار کرد: عرصه انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، نماد همبستگی، انسجام ملی، تجلی اراده مردم و احساس دین و وظیفه نسبت به سرنوشت خود است.

فرماندار اشنویه با اشاره به فرارسیدن هفته مقاومت و عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و دیگر هم‌رزمانش، با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو، تصریح کرد: نقش بزرگان و متنفذان در ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی بسیار حائز اهمیت است و حضور پرشور در انتخابات موجب ارتقای اقتدار نظام و یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به ارزش‌ها و ملاک‌های انتخاب افراد از جمله پایبندی به انقلاب و ارزش‌ها، دلسوز، خادم و مردمی‌بودن فرد انتخاب‌شونده، افزود: کسی باید انتخاب شود که برای بالندگی و عزت کشور تلاش کند، دانا و توانا بوده و در وضع قوانین، انقلابی و مردمی عمل کرده و نظارت بر قوانین را به‌خوبی انجام دهد.

ترابی با بیان اینکه دیدار و ارتباط مستقیم با مردم یکی از اولویت‌های مهم دولت است، افزود: همه دست‌اندرکاران و هیئت‌های اجرایی که از بدنه مردم هستند و همیشه در کنار مردم بوده و در ارتباط مستقیم و بدون واسطه با اقشار مختلف مردم هستند، برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری تلاش می‌کنند.

فرماندار اشنویه با اشاره به تأثیر مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد شایسته برای افزایش توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های شهرستان، تصریح کرد: تحول در زیرساخت‌های شهرستان نسبت به گذشته بسیار آشکار و متفاوت است. در بخش‌های توسعه عمران شهری، گازرسانی به روستاها، راه‌سازی، حوزه بهداشت و درمان، توسعه کشاورزی و رونق اقتصادی، صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام‌گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: به‌واسطه توجه دولت سیزدهم، سرمایه‌گذاری‌ها و خدمات خوبی در شهرستان انجام شده و فضا برای کار بیشتر در این شهرستان با نگاه به افق توسعه همه‌جانبه وجود دارد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27969

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.