تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:

 قاچاقچی کود شیمیایی در آذربایجان‌غربی نقره داغ شد

  • کد خبر : 27964
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
 قاچاقچی کود شیمیایی در آذربایجان‌غربی نقره داغ شد
 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچی کود اوره در پیرانشهر به پرداخت هفت میلیارد و 548 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم‌نیوز» حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: پرونده قاچاق 52 هزار و 372 کیلوگرم کود شیمیایی اوره در بسته‌های 50 کیلویی به ارزش هفت میلیارد و 548 میلیون ریال تحت عنوان آهک مرده در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کودهای کشف شده متهم را به پرداخت هفت میلیارد و 548 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: مأموران اداره اطلاعات شهرستان پیرانشهر در پی گزارشات دریافتی کودهای کشف شده را در بازرسی از دو دستگاه کامیون عراقی حامل کالای صادراتی در درب خروجی گمرک تمرچین کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 مجازات فرش‌فروش متقلب

نجف‌زاده گفت: پرونده یک واحد فرش‌فروشی برای فروش چهار تخته فرش 700 شانه تقلبی به ارزش 240 میلیون ریال در شعبه 6 بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت 240 میلیون ریال به‌عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت دو میلیارد و 240 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 10 برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد فرش‌فروشی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27964

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.