تاریخ : سه شنبه, 18 اردیبهشت , 1403 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

فعالیت‌های سپاه نماد ایثار و همدلی است

  • کد خبر : 58842
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۰
فعالیت‌های سپاه نماد ایثار و همدلی است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به خدمات بی‌شمار نیروهای جهادی در محرومیت‌زدایی و شرایط بحرانی گفت: این موضوع نشان‌دهنده جلوه‌های همدلی و ایثار نیروهای مردمی و انقلابی است که همیشه و در همه یارویاور مردم هستند.

سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» با اشاره به فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به‌عنوان یکی از ارکان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سازمان‌های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۵۷ به دستور بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)، تأسیس شد.

وی ادامه داد: این نهاد ارزشمند پر قدرت باهدف حفاظت از انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای آن در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: سپاه پاسداران از زمان تأسیس خود، نقش مهمی در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و در بسیاری از مقاطع تاریخی، از جمله دوران دفاع مقدس و جنگ‌های منطقه‌ای، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است.

وی گفت: همچنین، سپاه پاسداران در زمینه‌های علمی و صنعتی نیز پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته و در تولید فناوری‌های نوین و دفاعی سهیم بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرصتی است برای بازخوانی اهداف و دستاوردهای این نهاد و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی که بایستی توجه ویژه به آن به وجود آید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت‌های گسترده نیروهای انقلابی سپاه شهدا در تمام عرصه خاطرنشان کرد: در شرایط بحرانی نیروهای سپاه شهدای همیشه یارویاور مردم بوده و فعالیت‌های بی‌شماره در عرصه محرومیت‌زدایی انجام داده است.

وی اضافه کرد: از جمله خدمات شایسته نیروهای انقلابی می‌توان به افتتاح ۸۰۹ واحد مسکن مددجویی با همکاری بسیج سازندگی، وام اشتغال‌زایی از صندوق قرض‌الحسنه و افتتاح کارگاه تولیدی، احداث ۲۵ خانه بهداشت توسط سازمان بسیج سازندگی اشاره کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به خدمت‌رسانی نیروهای سپاه به مناطق زلزله‌زده خوی عنوان کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی در زمان زلزله خوی، با سرعت و دقت عملیات امداد و خدمات‌رسانی را آغاز کرد و با اقدامات نیروهای سپاه پاسداران، پاسخ به نیازهای مردم آسیب‌دیده از زلزله سرعت بیشتری یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین، بیش از ۴۰۰ گروه جهادی در مناطق زلزله‌زده خوی پای‌کار بودند و در حال حاضر خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند. این گروه‌ها در تخصص‌ها و مهارت‌های مختلف فعالیت داشته و با تناوب زمانی متفاوت به خدمت‌رسانی می‌پرداختند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به خدمات بی‌شمار نیروهای جهادی در بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی در کنار مردم آسیب‌دیده از زلزله بودند و این موضوع نشان‌دهنده جلوه‌های همدلی و ایثار و نیروهای مردمی و انقلابی است که همیشه و در همه یارویاور مردم هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=58842

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.