تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

شهردار ارومیه و خلف وعده‌هایش

  • کد خبر : 26360
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
شهردار ارومیه و خلف وعده‌هایش

سوم خردادماه بود که کلنگ زیرگذر المهدی با حضور جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهری به زمین‌خورده شد و مسئولان د ر مراسم قول مساعد دادند که دوربرگردان غیرهمسطح المهدی طی 100 روز کاری به بهره‌برداری می‌رسد. در آیین کلنگ‌زنی این پروژه، حسین مهدی‌زاده در جمع مسئولان استانی و مدیران شهری گفته بود که […]

سوم خردادماه بود که کلنگ زیرگذر المهدی با حضور جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهری به زمین‌خورده شد و مسئولان د ر مراسم قول مساعد دادند که دوربرگردان غیرهمسطح المهدی طی 100 روز کاری به بهره‌برداری می‌رسد.

در آیین کلنگ‌زنی این پروژه، حسین مهدی‌زاده در جمع مسئولان استانی و مدیران شهری گفته بود که برای احداث دوربرگردان غیرهمسطح المهدی بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است که بالغ بر ۶۰۰ تن میلگرد و یک هزار و ۷۰۰ مترمکعب بتن برای این پروژه مصرف می‌شود و به‌زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

اکنون ۳۰ روز از وعده شهردار ارومیه گذشته؛ اما هنوز از افتتاح این پروژه خبری نیست و وعده شهردار ارومیه در حد شعار باقی‌مانده و اهالی این منطقه را با مشکلات عدیده از جمله ترافیک در اوایل صبح و ساعات پایانی روز مواجه کرده است.

بدقولی در عمل به وعده‌ها سبب بی‌اعتمادی مردم می‌شود؛ لذا پیگیری وعده‌های مسئولان و تصویب طرح پیگیری مسئولانی که وعده‌های خلاف واقع می‌دهند و به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند لازم و ضروری است و بنابراین نهادهای نظارتی باید پیگیر این موضوعات باشند.

خلف وعده‌های شهردار ارومیه در طی این چند سال به حدی بوده که صدای گلایه حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درآورده است و در فیلمی که صفحهٔ اطلاع‌رسانی‌اش از بازدید وی منتشر کرده است با انتقاد صریح از عملکرد شهردار می‌گوید مهدی‌زاده حرف‌ها را پشت‌گوش می‌اندازد و به وعده‌هایش عمل نمی‌کند.

او گفته است ازاین‌پس همان بهتر که مسئله را از وزیر کشور پیگیر باشد و امیدواریم صدای این اعتراض به گوش مسئولان کشوری و مقام عالی استان برسد تا سوت عوام‌فریبی که در بین مدیران شهری رواج پیدا کرده به پایان برسد.

در حال حاضر مواجه‌شدن با انبوهی از وعده‌ها، آن هم به‌صورت روزانه، در خوش‌بینانه‌ترین حالت توقع‌ها را بالا می‌برد؛ در بدبینانه‌ترین حالت هم پس از برآورده‌نشدن، بزرگ‌ترین سرمایه ملی یعنی اعتماد عمومی را بیش‌ازپیش خدشه‌دار می‌کند و متأسفانه بزرگ‌ترین مشکل برخی استان‌ها وعده‌های دروغین است و هیچ نهادی برای وعده‌ها نظارت نمی‌کند.

در پایان نتیجه می‌گیریم که شهروندان ارومیه در صورت عدم عزل شهردار ارومیه باید، همچنان نظاره‌گر فرصت‌سوزی‌های شورای شهری باشند که از ابتدا می‌توانستند به‌دور از تصمیمات احساسی و غیرکارشناسی با درنظرگرفتن شرایط شهردار، شهرداری توانمند و صاحب برنامه را انتخاب نمایند تا این‌گونه شهر را دچار سردرگمی مدیریتی نکند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26360

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.