تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

سکوت سازمان ملل در برابر جنایات غزه دردناک است

  • کد خبر : 26850
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
سکوت سازمان ملل در برابر جنایات غزه دردناک است

امام‌جمعه موقت پلدشت گفت: شورای امنیت و سازمان ملل چرا سکوت کرده‌اند؟ نقش این سازمان‌ها چیست؟ آیا آنها منافعی در نزد این رژیم غاصب دارند که سکوت پیشه کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از آراز سسی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزا قربان بابایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته پلدشت با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکومیت این جنایات، گفت: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی هیچ حد و مرزی در جنایت نمی‌شناسند و بیمارستان،کودک، زن، مرد، بزرگ و کوچک و مسجد را بمباران می‌کند.

امام‌جمعه موقت پلدشت با اشاره به سکوت مجامع و افکار بین‌المللی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: بدون شک این جنایت صهیونیست‌ها از چشم مردم جهان پوشیده نخواهد بود و اگر افکار عمومی جهان در این ظلم و جنایات سکوت کند باید منتظر سیلی دردآور و خشم و غضب الهی باشند.

وی با اشاره به وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق، اظهار کرد: حق همیشه پیروز است و با این اقدامات نمی‌شود شکست خود را ترمیم کنند.

 قربان بابایی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی ساکت نشست، افزود: امروز سکوت در برابر این جنایت جایز نیست و اعلام انزجار و دفاع لازم و ضروری است.

امام‌جمعه موقت پلدشت با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی مانند شورای امنیت و سازمان ملل در برابر جنابت صهیونیست‌ها، تصریح کرد: شورای امنیت و سازمان ملل چرا سکوت کرده‌اند؟ نقش این سازمان‌ها چیست؟ آیا آنها منافعی در نزد این رژیم غاصب دارند که سکوت پیشه کرده‌اند.

وی ضمن محکوم‌کردن حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه، اظهار کرد: جنایت بی‌سابقه بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین انجامید، در تاریخ معاصر بی‌سابقه بوده و محکوم است.

بابایی با تأکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و حمله به مردم بی‌دفاع محکوم و جنایت جنگی است، اظهار کرد: این جنایت شنیع نشان داد که دیگر هیچ جایی برای صهیونیست‌ها در این منطقه بسیار مهم، مقدس و خاستگاه پیامبران الهی وجود ندارد.

امام‌جمعه موقت پلدشت با بیان اینکه همه باید متحد در مقابل دشمنان بایستند، افزود: بی‌تردید هیچ راهی جز ریشه‌کن‌کردن این غده سرطانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: قطعاً صبر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان دیگر لبریز شده و به توصیه‌های سازش‌کاران اعتنا نخواهند کرد و بی‌تردید روزهای پایانی عمر این رژیم سفاک خواهد بود.

هم چنین در نمازجمعه امروز پلدشت، مردم و نمازگزاران حاضر با سردادن شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین با قاطعیت اعلام کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26850

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.