تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

سارقان اماکن خصوصی در شاهین‌دژ دستگیر شدند

  • کد خبر : 18465
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
سارقان اماکن خصوصی در شاهین‌دژ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ گفت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق به دستگیری سارقان سیم‌های برق و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

به گزارش اروم نیوز، سرهنگ منصور احدی در گفتگو با خبرنگار شاهین‌دژ پیام، گفت: با وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم مخابراتی، لوازم و محصولات کشاورزی از انباری‌های اماکن خصوصی در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 111 ولایت شاهین‌دژ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ گفت: پس از این موضوع، مأموران طی اقدامات پلیسی، در یک عملیات ضربتی چهار متهم را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه آلات و ادوات سرقت از متهمان کشف شد، افزود: با انتقال متهمان به مقر پلیس، متهمان به چهار فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

احدی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی مال‌باختگان آغاز شده است، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در جلوگیری از سرقت، اظهار کرد: رعایت‌نکردن نکات ایمنی در راه‌های ورودی و خروجی اماکن، استفاده‌نکردن از دستگاه‌های امنیتی و حفاظتی، رعایت‌نکردن اصول ایمنی پس از پایان ساعت کار یا تعطیلات، استخدام افراد نامطمئن و اعتماد بی جا به آن‌ها، دسترسی مراجعان به کلیه بخش‌های ساختمان بدون وجود ضرورت، کنترل‌نکردن ورود و خروج افراد، نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مکان‌های غیر امن ساختمان و اطلاع نداشتن از موجودی دقیق اموال و کنترل‌نکردن دوره‌ای آن‌ها می‌تواند از جمله دلایل و بسترهای وقوع سرقت در اماکن خصوصی باشد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=18465

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.