تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای شهرستان نقده در سال‌جاری

  • کد خبر : 23812
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۰۹
خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای شهرستان نقده در سال‌جاری

به گزارش اروم نیوز؛ به نقل از سولدوز سسی، ابراهیم رستمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نقده با اعلام این خبر اظهار کرد: به برکت ایام اربعین حسینی و خدمات ارزنده راهداران شهرستان نقده اقدامات انجام گرفته در حوزه راهداری در این شهرستان افزایش بی‌سابقه‌ی داشته است. وی افزود: در راستای افزایش […]

به گزارش اروم نیوز؛ به نقل از سولدوز سسی، ابراهیم رستمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نقده با اعلام این خبر اظهار کرد: به برکت ایام اربعین حسینی و خدمات ارزنده راهداران شهرستان نقده اقدامات انجام گرفته در حوزه راهداری در این شهرستان افزایش بی‌سابقه‌ی داشته است.

وی افزود: در راستای افزایش ایمنی محورهای منتهی به شهرستان نقده و افزایش سطح آگاهی رانندگان در این مسیرها، بیش از 100 کیلومتر از این محور‌ها خط‌کشی شده و نزدیک به یک هزار عدد تابلو و علائم هشدار دهنده در این محورها نصب و 32 مورد چراغ چشمک زن تعمیر و راه اندازی شده است.

رستمی خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در حوزه شهرستان نقده تعریض و لوله گذاری 10 مورد از آبروهای محورهای روستائی شهرستان است که توسط راهداران شهرستان نقده انجام شد و با توجه به اینکه شهرستان نقده از وضعیت بسیار مطلوبی در آسفالت محورهای روستائی در سال های گذشته برخوردار است، نزدیک به سه کیلومتر از این محور ها هم بهسازی و آسفالت شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده گفت: 77 کیلومتر از محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین تسطیح و رگلاژ شد و در همین محورها مقدار 300 تن نخاله‌برداری انجام گرفته است و در سه کیلومتر از محور‌های روستائی استان، شن‌ریزی انجام گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=23812

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.