تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

حمایت از فلسطین نقشه‌های استعماری را نقش‌برآب می‌کند

  • کد خبر : 26553
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
حمایت از فلسطین نقشه‌های استعماری را نقش‌برآب می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از آذرباخیش حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه شهر خوی در اجتماع بزرگ مردمی ضمن محکوم‌کردن جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن بیمارستان المعمدانی اظهار کرد: در این وهله از جنایات رژیم کودک کش لازم است عموم مسلمانان و آزادگان جهان با برگزاری تجمعات، حمایت خود را نسبت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از آذرباخیش حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه شهر خوی در اجتماع بزرگ مردمی ضمن محکوم‌کردن جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن بیمارستان المعمدانی اظهار کرد: در این وهله از جنایات رژیم کودک کش لازم است عموم مسلمانان و آزادگان جهان با برگزاری تجمعات، حمایت خود را نسبت به مجاهدان فلسطینی اعلام داشته و اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند .

وی افزود: دل‌های بیدار در سرتاسر دنیا وجود دارند و در قبال این وحشی‌گری‌ها سکوت را شکسته و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز می‌دارند.

امام جمعه شهر خوی با ابراز تأسف از بعضی اظهارنظرهای سخیف و بی‌منطق که شروع عملیات از طرف حماس را عامل جنایت افروزی رژِیم صهیونیستی می‌دانند، اظهار داشت: اگر دزدی وارد منزل شخصی بشود و او برای دفاع از اموال خود به مقابله با دزد بپردازد در این صورت وی مدافع محسوب می‌شود یا مهاجم؟ دفاع فلسطینیان از وطن خود حق طبیعی ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان رژیم نامشروع اسرائیل خودشان نیز به‌خوبی می‌دانند اشغالگر هستند و باید فلسطین را ترک کنند. مگر نه این است که فلسطینیان بر روی آوار منازلشان می‌نشینند و اشغالگران با شنیدن صدای آژیر خطر از اسرائیل فرار می‌کنند.

قاسم‌خانی تصریح کرد: رزمندگان مقاوم حماس نه‌تنها حامی مردم مظلوم فلسطین بلکه مدافع همه مسلمانان و به‌ویژه ایران عزیزمان هستند. زیرا رژیم منحوس صهیونیستی رؤیای از نیل تا فرات و حمله به ایران و به‌هم‌زدن جبهه مقاومت را در سرخود می‌پروراند، ازاین‌رو حمایت از فلسطین نه‌تنها حمایت از مظلوم بلکه نقش‌برآب کردن نقشه‌های استعماری نظام سلطه است.

خاطرنشان می شود مردم دارالمؤمنین شهرستان خوی عصر امروز چهارشنبه با اجتماع در میدان مرکزی این شهرستان با سردادن شعارهایی جنایات رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26553

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.