تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
امام‌جمعه موقت میاندوآب:

حماسه ۹ دی آتش فتنه را خاموش کرد

  • کد خبر : 28313
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
حماسه ۹ دی آتش فتنه را خاموش کرد
امام‌جمعه موقت میاندوآب گفت: دشمن در فتنه ۸۸ با برنامه‌ریزی وسیع و گسترده آمده بود تا به ولایت، نظام و انقلاب ضربه بزند اما مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی آتش فتنه را خاموش کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عادل گل حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی شکست غیرقابل‌ترمیم را متحمل شد و عاجز از جنگ با حماس است، دست به بمباران مدارس، بیمارستان‌ها، اردوگاه‌های آوارگان و کشتار کودکان و زنان می‌زند و این جای تأسف دارد.

امام‌جمعه موقت میاندوآب افزود: امروز جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن موجب شده تا نوار غزه مانند استخوان در گلو برای آمریکا و غرب باشد و آنها را زمین‌گیر کند.

وی با اشاره به شکل‌گیری موج حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در اقصی‌نقاط دنیا و در دل اروپا و آمریکا، گفت: این نشان می‌دهد که قطب‌های متعددی از جبهه مقاومت شکل‌گرفته و ما نیز هر کجا صدای مظلومی به گوش برسد از آن حمایت و دفاع می‌کنیم و این را نیز با قاطعیت اعلام کرده‌ایم.

گل حسینی به شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی اشاره و تصریح کرد: به‌شهادت‌رساندن شهید موسوی، حاکی از ضربه خوردن سنگین صهیونیست‌ها است که قطعاً این جنایت و اقدام رژیم صهیونیستی نیز از طرف نظام اسلامی و جبهه مقاومت بی‌جواب نمی‌ماند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب در ادامه به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: این انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و حساس، تعیین‌کننده و تضمین پویایی و حرکت روبه‌جلو نظام اسلامی است.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات در هیئت‌های اجرایی و نظارت، اظهار کرد: این بررسی‌ها ادامه داشته و در نهایت طبق جدول زمان‌بندی نیز اسامی افراد دارای صلاحیت را اعلام می‌کند.

گل حسینی با بیان اینکه وظیفه خطیر و مهم در این زمینه بر عهده مردم است، تصریح کرد: این مردم هستند که باید بر اساس شاخص‌های کاندیدای اصلح که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب آن را اعلام کرده‌اند، فرد اصلح که در شأن نظام اسلامی، ولایت‌مدار، خدوم و شایسته را انتخاب کنند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با اشاره به اینکه رأی مردم تعیین‌کننده است، افزود: مردم باید فردی را انتخاب کنند که انقلابی و تأثیرگذار بوده و قدرت چانه‌زنی داشته باشد.

وی به برگزاری جلسات ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی اشاره کرد و گفت: از مردم تقاضا داریم هرگونه جرم و تخلف را مستند و مستدل به دادگستری و مراجع ذی‌ربط اعلام کنند.

گل حسینی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم دست‌به‌دست هم داده و انتخاباتی پرشور و باشکوه و در شأن نظام اسلامی برگزار کنیم.

امام‌جمعه موقت میاندوآب به فرارسیدن سالروز حماسه مردمی ۹ دی اشاره کرد و گفت: پرچم‌دار حرکت مردمی ۹ دی، مردم بصیر و انقلابی آذربایجان بودند که همواره پشتیبانی و حمایت خود از نظام و انقلاب اسلامی را اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت و تجلی بصیرت مردم ایران اسلامی است، افزود: دشمن در فتنه ۸۸ با برنامه‌ریزی وسیع و گسترده آمده بود تا به ولایت، نظام و انقلاب ضربه بزند اما مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی آتش فتنه ۸۸ را خاموش کردند و این موضوع باید برای نسل امروز تبیین شود.

گل حسینی به ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: خون شهید سلیمانی، منادی مبارزه با استکبار جهانی است.

امام‌جمعه موقت هم چنین با اشاره به سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: بانوان ایران اسلامی باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خویش قرار دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=28313

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.