تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
فرماندار مهاباد:

تکریم خانواده شهدا زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت است

  • کد خبر : 28113
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
تکریم خانواده شهدا زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت است
فرماندار مهاباد گفت: دیدار و تکریم خانواده شهدا می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته و روحیه کار جهادی را ارتقا بخشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری « اروم نیوز » حسن عباسی در حاشیه دیدار با خانواده شهدا در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهار کرد: خانواده‌های شهدا با تقدیم فرزندان خود به انقلاب کار بزرگی انجام دادند و دیدار و تکریم آن‌ها می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه دارد و روحیه کار جهادی را ارتقا بخشد.

وی تصریح کرد: برای همگان، به‌ویژه مسئولان، یک افتخار و فرصتی مغتنم است که مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های شهیدان را در اولویت کاری خود قرار داده و به آنان خدمت و در حد توان رضایت خانواده شهدا را جلب کنند.

فرماندار مهاباد بیان کرد: شهدای کشور، نمادی از بزرگی و شجاعت هستند که با فداکردن جان خود، از خاک وطن و مردم دفاع کرده‌اند. آن‌ها با تضحیات خود، امنیت و آرامش ملت را حفظ کرده و به ما نشان داده‌اند که چگونه باید به وطن و ارزش‌های آن احترام گذاشت بنابراین، حق شهدا بزرگ است و مسئولان و مردم باید همواره به یاد آن‌ها باشند و از تضحیات آن‌ها قدردانی کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: شهدا برای آسایش مردم و اقتدار کشور جمهوری اسلامی ایران از جان خود مایه گذاشتند آنها با شجاعت، ایثار و تضحیات خود، در مقابل دشمنان و تهدیدات خارجی، به دفاع از ارزش‌های دینی، ملی و سیاسی کشور پرداختند.

وی در پایان گفت: شهیدان با تلاش‌های خود در جبهه‌های نبردها، در حفظ حقوق ملت و دست‌گیری به آزادی و عدالت، نقش بسزایی را در تحکیم قوای نظام و تأسیس سلام و آرامش در کشور داشتند به همین دلیل، شهیدان همواره به‌عنوان الگوهای بزرگ و نمادین افتخار برای جوانان و نسل‌های آینده شناخته شده‌اند.

یادآور می‌شود فرماندار مهاباد به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) با خانواده معظم «شهید محمدامین احمدی» دیدار کرد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=28113

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.