تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
در جلسه شورای مشورتی فرمانداری میاندوآب عنوان شد؛

ترویج فرهنگ شهروندی از وظایف مهم مدیریت شهری

  • کد خبر : 28234
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
ترویج فرهنگ شهروندی از وظایف مهم مدیریت شهری
در جلسه شورای مشورتی فرمانداری میاندوآب بر لزوم ترویج فرهنگ شهروندی، فرهنگ‌سازی و کار فرهنگی و همکاری مردم در حل‌وفصل مسائل و مشکلات حوزه شهری تأکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، جلسه شورای مشورتی فرمانداری میاندوآب امشب با حضور فرماندار، اعضای شورای مشورتی، شهردار و رئیس شورای شهر در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در این جلسه با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در موضوعات مرتبط با مسائل شهری، اظهار کرد: ترویج فرهنگ شهروندی، فرهنگ‌سازی و کار فرهنگی و همکاری مردم در حل‌وفصل مسائل و مشکلات حوزه شهری بسیار ضروری است.

محمدرضا رضایی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم دررابطه‌با اقداماتی که انجام می‌گیرد، افزود: شهرداری باید خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد را گزارش دهد.

وی گفت: شهرداری باید به مردم بگوید که قیر رایگانی که تخصیص می‌یابد، برای مکان‌های مشخص است و امکان استفاده در مکان‌های دیگر وجود ندارد.

رضایی با بیان اینکه شهرداری اقدامات زیادی در شهر انجام داده است، تصریح کرد: طبق گزارشی که دریافت کرده‌ایم، اقدامات انجام‌گرفته مایه امیدواری مردم نیز شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب هم چنین با اشاره به برنامه‌های در دست اجرا برای حل مشکل ترافیک، اظهار کرد: مقرر شده تا هیئت کارشناسی متشکل از اعضای شورای ترافیک شهرستان، در زمینه حل مشکل ترافیک میاندوآب، پس از انجام مطالعات اولیه، طرح‌های ترافیکی موردنظر را پیشنهاد دهد تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

وی گفت: مسیرگشایی‌ها، تغییر مسیر در معابر نیز از جمله راهکارهایی است که می‌تواند در این زمینه چاره‌ساز باشد.

رضایی اظهار کرد: در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز نیز موضوع پلیس ساختمان به‌صورت ویژه در دستور کار بوده و به این موضوع نظارت می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با تأکید بر همکاری مردم در برخورد با تخلفات، تصریح کرد: مردم هرگونه تخلفات را گزارش کرده و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اختلاف‌نظر امری طبیعی در مجموعه‌ای مانند شورای شهر است، گفت: اما این اختلاف نظرات نباید منجر به تنش و حاشیه شود.

رضایی با اشاره به اینکه هر یک از اعضای شورای مشورتی می‌توانند به‌عنوان یک یار کمکی برای ما باشند، تصریح کرد: باید برای خودمان نقش تعریف کرده و به شهرداری و شورای شهر کمک کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه باید تمام جوانب موضوعات بررسی شود، اظهار کرد: اگر به مسائل جزئی توجه کنیم، از مسائل کلان و اصلی غافل می‌شویم و نمی‌توانیم چشم‌اندازی برای توسعه میاندوآب تعریف کنیم.

هم چنین در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به شهرداری و شورای شهر که در جلسات قبلی شورا مطرح و جمع‌بندی‌شده بود توسط دبیر شورا برای پاسخگویی و توضیحات شهردار و رئیس شورای شهر مطرح و شهردار و رئیس شورای شهر توضیحات خود را دررابطه‌با آنها ارائه کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=28234

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.