تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

ارائه ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان تکاب

  • کد خبر : 11389
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
ارائه ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان تکاب

به گزارش اروم نیوز به نقل از شیز، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان تکاب و شبکه بهداشت و درمان، و با استقرار پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، آموزش سلامت و ارائه داروی رایگان در مناطق محروم روستایی، خدمات بهداشتی و دارویی رایگان به روستائیان ارائه شد. سرهنگ صیاد کرامتی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه […]

به گزارش اروم نیوز به نقل از شیز، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان تکاب و شبکه بهداشت و درمان، و با استقرار پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، آموزش سلامت و ارائه داروی رایگان در مناطق محروم روستایی، خدمات بهداشتی و دارویی رایگان به روستائیان ارائه شد.

سرهنگ صیاد کرامتی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در گفتگو با خبرنگار شیز گفت: خدمات درمانی رایگان در قالب بسیج جامعه پزشکی شهرستان تکاب و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، حوزه مقاومت بسیج شهید فتاحی و با همکاری گروههای جهادی مستقر در حوزه سرزمینی به اهالی روستاهای هدف ارائه می شود.

دکتر میثم فرجی مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان تکاب در گفتگو با خبرنگار شیز گفت: خدمات درمانی، دندانپزشکی، مامایی، بهداشت عمومی و آموزش سلامت از جمله خدماتی هستند که در روستاهای هدف به جامعه ارائه می شوند.

خانم قدسی مامای مرکز شماره ۲ روستایی تکاب نیز در گفتگو با خبرنگار شیز گفت: مراقبتها و معاینات میانسالان، سالمندان، معاینات زنان باردار پیش از بارداری و پس از زایمان همواره مورد توجه ما در مناطق هدف بوده است.

بسیج جامعه پزشکی تکاب بمنظور استقرار عدالت در ارائه خدمات درمانی مناسب در روستاهای محروم هرماه در قالب اکیپ های مختلف پزشکی و آموزشی با ارائه داروی رایگان در روستاهای هدف استقرار یافته و به مداوای نیازمندان می پردازند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=11389

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.