تاریخ : یکشنبه, 30 اردیبهشت , 1403 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است

  • کد خبر : 9508
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است

امام جمعه چهاربرج گفت: متأسفانه امروز آمریکایی که بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیا است خود را به‌عنوان مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند و این جای تأسف دارد.

به گزارش اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است، اظهار کرد: متأسفانه امروز آمریکایی که بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیا است خود را به‌عنوان مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند و این جای تأسف دارد.

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه کارنامه آمریکا پر از سیاهی و جنایت است، افزود: متأسفانه آمریکا علی‌رغم همه جنایات ضد حقوق بشری خود هیچ‌گاه در هیچ‌ یک از نهادهای بین‌المللی محاکمه نشده است.

وی گفت: نقض حقوق بشر توسط آمریکا تنها مختص به ابعاد بین‌المللی و سایر کشورها نبوده و شامل ابعاد داخلی مانند نژادپرستی، تضییع حقوق مسلمانان و زنان و خشونت قضایی می شود.

جلالی با اشاره اینکه ۱۷ هزار شهید ترور و شهیدان بهشتی و رجایی و باهنرها تقدیم انقلاب اسلامی شده است، گفت: ما سختی‌های زیادی دیده‌ایم و عزیزان خود را نیز از دست داده‌ایم ولی  همچنان در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم.

امام جمعه چهاربرج تصریح کرد: باید رشادت‌ها و ایثارگری‌ها در مقابل دشمنان و ابعاد مختلف جنایت ضد حقوق بشری آمریکا و منافقین باید برای نسل امروزی تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا دارای پرونده قطور و سیاهی در قبال موارد نقض حقوق‌بشر در مواجهه با ملت بزرگ ایران در طول تاریخ است، اظهار کرد: این جنایت آمریکا در قبال ملت ایران مانند تحریم دارویی و غیره همچنان نیز ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=9508

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.