تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

۵۰ بوکانی در رشته پزشکی قبول شدند

  • کد خبر : 25269
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
۵۰ بوکانی در رشته پزشکی قبول شدند

به گزارش اروم نیوز به نقل از کانی پرس؛ مدیر آموزش‌وپرورش بوکان در گفتگو با خبرنگار کانی پرس گفت: دانش‌آموزان این شهرستان در آزمون کنکور سراسری امسال با کسب رتبه‌های برتر امتیاز لازم برای ورود به دانشگاه‌های برجسته کشور را کسب کردند. حسن عبدی افزود: کسب رتبه‌های قابل‌توجه سه‌رقمی توسط دانش‌آموزان بوکانی در کنکور بیانگر […]

به گزارش اروم نیوز به نقل از کانی پرس؛ مدیر آموزش‌وپرورش بوکان در گفتگو با خبرنگار کانی پرس گفت: دانش‌آموزان این شهرستان در آزمون کنکور سراسری امسال با کسب رتبه‌های برتر امتیاز لازم برای ورود به دانشگاه‌های برجسته کشور را کسب کردند.

حسن عبدی افزود: کسب رتبه‌های قابل‌توجه سه‌رقمی توسط دانش‌آموزان بوکانی در کنکور بیانگر رشد و ارتقای سطح تحصیلی در این منطقه است.

وی افزود: با اعلام رسمی نتایج آزمون سراسری و انتخاب رشته کنکور خوشبختانه شاهد پذیرش ۵۰ دانش‌آموز بوکانی در رشته‌های پزشکی در دانشگاه‌های مهم کشوری هستیم.

رئیس آموزش‌وپرورش بوکان ادامه داد: همچنین دو نفر در رشته دندانپزشکی و پنج نفر هم در رشته داروسازی موفق به پذیرش در دانشگاه‌های برتر کشور شده‌اند.

عبدی تصریح کرد: احساس وظیفه معلمین بوکانی و همچنین تلاش‌های مستمر دانش‌آموزان و همراهی خانواده‌ها بی شک عوامل مهم و تأثیرگذار در این موفقیت بوده‌اند.

همچنین دراین‌رابطه فرماندار بوکان در گفتگو با کانی پرس عنوان کرد: آینده شهرستان از سوی نخبگان و افرادی رقم می‌خورد که با سعی فراوان، تحصیلات و پیشرفت کاری خود را در عرصه‌های گوناگون با موفقیت ادامه دهند تا در آینده در مسیر اعتلای میهن و سربلندی مردم باشند.

خشایار صنعتی تصریح کرد: رتبه‌های برتر کنکور در مسیر موفقیت و توانمندی قرار گرفته و شرایط خوبی در رقم‌زدن سرنوشت خود و کشور فراهم می‌کنند که امیدواریم از ظرفیت این جوانان نخبه در بوکان و سطح استان به‌خوبی استفاده شود.

فرماندار بوکان این موفقیت را نتیجه تلاش‌های دانش‌آموزان و والدین دلسوز آنان دانست که باعث افتخار برای شهرستان و استان و کشور شدند.

وی تأکید کرد: دانش‌آموزان باید از موقعیت به‌دست‌آمده به نحو مناسب در دانشگاه برای کسب دانش و ارتقای وضعیت جامعه استفاده کنند و برای خدمت به مردم و منطقه جهت مسئولیت‌پذیری پس از تحصیل آماده شوند.

وی همچنین تلاش‌های آموزش‌وپرورش در راستای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان و کسب موفقیت آنها را قابل‌تقدیر دانست و ادامه داد شهرستان بوکان جهت شتاب بیشتر بخشیدن به رشد خود، به تلاش و احساس مسئولیت همه مسئولین و اولیای دانش‌آموزان نیاز دارد تا باتوجه‌به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، به رشد شهرستان کمک کنند.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش شهرستان بوکان آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۱ در شهرستان بوکان در پنج رشته درسی و با حضور بیش از چهار هزار نفر برگزار شد.

لازم به ذکر است شهر بوکان در جنوب استان آذربایجان‌غربی هر ساله بیشترین قبولی ها را در رشته های پزشکی، پیراپزشکی و دانشگاه فرهنگیان به خود اختصاص داده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25269

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.