تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024

کشف 116 رأس دام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

  • کد خبر : 9903
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کشف 116 رأس دام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اروم نیوز، سردار  محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان مستقر در واحدهای مرزی ارومیه از حضور قاچاقچیان احشام در حوزه استحفاظی باخبر شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اروم نیوز، سردار  محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان مستقر در واحدهای مرزی ارومیه از حضور قاچاقچیان احشام در حوزه استحفاظی باخبر شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان در این عملیات و در بازرسی از محل موفق به کشف و مهار 116 رأس دام قاچاق از نوع گوسفند شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده 6 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

احمدی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان به طور شبانه‌روزی و در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی با بهره‌گیری از تجهیزات فنی، به رصد کامل نوار مرز پرداخته و با هرگونه تردد غیرمجاز و ورود و خروج کالای قاچاق مقابله می‌کنند.

وی افزود: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی کوچک‌ترین تحرکات را در نوار مرزی کشور زیر نظر گرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه، قاطعانه برخورد خواهند شد.

گفتنی است؛ آذربایجان غربی بیش از ۹۶۰ کیلومتر مرز دارد و سالانه ده‌ها میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان این استان کشف و ضبط می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=9903

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.