تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

پیگیری مطالبات مردمی وظیفه اصلی رئیس‌جمهور است

  • کد خبر : 61850
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۷
پیگیری مطالبات مردمی وظیفه اصلی رئیس‌جمهور است
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مطالبات مردمی، از وظایف اساسی رئیس‌جمهور است و باید به دغدغه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم توجه کرده و با تلاش بی‌وقفه، در جهت بهبود زندگی آنان و ارتقای عدالت اجتماعی گام بردارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز»، با اشاره به شاخصه‌های رئیس جمهور تراز انقلاب از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اظهار کرد: دیدگاه‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح، شامل اصول و معیارهایی می‌باشد که در بیانات و نوشته‌های آنها به کرات آمده است.

وی با بیان اینکه ایمان، تعهد به انقلاب و اسلام از جمله ویژگی‌هایی است که رئیس جمهور اصلح باید داشته باشد، افزود: امام خمینی (ره) همواره بر اهمیت پایبندی به اصول و احکام اسلام تأکید داشتند و معتقد بودند رئیس‌جمهور باید فردی دیندار و متعهد به اسلام باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر توان مدیریتی و کارآمدی در حل مشکلات کشور از سوی رئیس جمهور تأکید داشت و گفت: رئیس‌جمهور باید همواره در تلاش باشد تا صدای مردم را بشنود و نیازها و خواسته‌های آنان را به طور جدی پیگیری کند.

ذاکر خاطرنشان کرد: این پیگیری‌ها نه تنها باید شامل مسائل اقتصادی و معیشتی باشد، بلکه باید به دغدغه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم نیز توجه کند.

وی بیان کرد: رئیس‌جمهور باید با شفافیت و پاسخگویی، اعتماد عمومی را جلب کرده و اطمینان دهد که مطالبات مردمی به درستی و با جدیت دنبال می‌شود همچنین بهبود زندگی مردم و تحقق عدالت اجتماعی از اهداف اصلی هر دولت مردمی است، و به عنوان نماینده ملت، مسئولیت سنگینی در این زمینه بر عهده دارد.

ذاکر با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله رئیسی گفت: شهید جمهور مدیری مجاهد، پرتلاش و متعهد به اصول انقلاب اسلامی بود و او با رویکردی جهادی و تلاش بی‌وقفه، همواره در جهت بهبود وضعیت کشور و رفع مشکلات مردم گام برداشت و رئیس جمهور آینده باید ادامه دهند ایشان باشد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی همانند شهید رجایی، مدیری متعهد و خدمتگزار بود خاطرنشان کرد: شهید جمهور با الهام از روحیه انقلابی و مردمی شهید رجایی، همواره در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور گام برداشته و با رویکردی جهادی و اخلاقی، تأکید ویژه‌ای بر عدالت، مبارزه با فساد و حمایت از محرومان داشت.

ذاکر خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی با صداقت و شفافیت در پیگیری مطالبات مردمی، اعتماد عمومی را به خود جلب کرد که این ویژگی‌ها، او را به شخصیتی مشابه شهید رجایی تبدیل کرده که همواره در یاد و خاطره مردم به عنوان الگویی از خدمت صادقانه باقی مانده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=61850

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.