تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

پل ستارخان میاندوآب بهسازی و ایمن سازی می شود

  • کد خبر : 24523
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۸
پل ستارخان میاندوآب بهسازی و ایمن سازی می شود

شهردار میاندوآب گفت: طرح بهسازی و ایمن‌سازی پل ستارخان میاندوآب برای جلوگیری از بروز حادثه برای شهروندان در اولويت کاری قرار گرفته است.

به گزارش اروم نیوز، بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی شهری در میاندوآب از روز معارفه با قدرت ادامه دارد، اظهار کرد: در این راستا طرح ایمن‌سازی پل ستارخان میاندوآب برای جلوگیری از بروز حادثه برای شهروندان در اولویت کاری قرار گرفته است.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه طرح ایمن‌سازی و زیباسازی  پل ستارخان این شهر در مدت حدود دو ماه اجرا  خواهد شد، افزود: پل ستارخان با اصلاح پایه های پل و نصب چراغهای تزئینی  باعث زیبای شهر می شود.

وی گفت: به دلیل ترافیک روزانه و جلوگیری از بروز مشکل برای مردم، کار ترمیم و زیباسازی پل ستارخان به صورت شبانه انجام می شود.

محمدزاده هم چنین با اشاره به شروع نهضت آسفالت در خیابان های میاندوآب، گفت: ترمیم و روکش آسفالت معابر نیز به صورت شبانه طبق برنامه و زمان‌بندی مشخص شده و در دستور کار قرار دارد و به دلیل شروع فصل بارش باید با سرعت انجام می شود.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه شهرداری با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود، تصریح کرد:  با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت های برنامه ریزی شده طی زمان بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای آنان فراهم شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=24523

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.