تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

وصیت‌نامه شهید «کاظم قربانی»

  • کد خبر : 27433
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۰
وصیت‌نامه شهید «کاظم قربانی»

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اروم‌نیوز» شهید کاظم قربانی یکم خرداد 1340 در روستای قلعه جوق از توابع شهرستان نقده به دنیا آمد. تا دوم ابتدایی درس خواند.ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیستم مهر 1361 در سومار توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش […]

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اروم‌نیوز» شهید کاظم قربانی یکم خرداد 1340 در روستای قلعه جوق از توابع شهرستان نقده به دنیا آمد. تا دوم ابتدایی درس خواند.ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیستم مهر 1361 در سومار توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. مزار او در شهرستان زادگاهش قرار دارد.
نامه به یادگار مانده شهید کاظم قربانی  + سند
نامه به یادگار مانده شهید کاظم قربانی  + سند
نامه به یادگار مانده شهید کاظم قربانی  + سند
نامه به یادگار مانده شهید کاظم قربانی  + سند

در ادامه متن وصیتی که از پاسدار شهید «کاظم قربانی» به‌یادگارمانده است را باهم می‌خوانیم:
بسم ا.. الرحمن الرحیم
با تقدیم احترامات فراوان
با هزاران درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب امام خمینی و روح شهیدان و ملت شهیدپرور ایران
به حضور باسعادت برادر بزرگم رسول قربانی تقدیم می‌دارم.
پس از تقدیم عرض سلام فراوان امیدوارم که آن وجود نازنین شما برادر عزیز و تمام اهل خانواده‌مان در زیر سایه پروردگار بزرگ متعال صحت و سلامت بوده باشید و روزهای زندگی را شاد و توأم با پیروزی عظیم رزمندگان اسلام و به یاری خداوند بزرگ لایزال بگذرانید و نیز اگر بخواهید از احوالات برادر کوچکت کاظم قربانی باخبر بوده باشید بحمدا… صحت و سلامت حاصل است و جای هیچ‌گونه نگرانی و ناراحتی در میان نیست. فقط نگرانی بنده از دوری و ندیدن شما عزیزان است و امیدوارم که آن هم با رسیدن این نامه بنده و نامه پر مهر و محبت شما برادر عزیز برطرف گردد. برادر عزیزم امیدوارم که در آخر این سلام‌های گرم خالصانه مرا که از ته قلبم سرچشمه می‌گیرد پذیرا باشی و در آخر چند کلمه با همسر عزیزم حرف می‌زنم.
همسر عزیزم امیدوارم که این سلام گرم خالصانه مرا پذیرا باشی. همسر فکر نکن که من در جبهه هستم. شما برای داشتن همچین شوهری افتخار کن که در راه خدا جهاد کرده و به دستور رهبر بزرگش امام خمینی به جبهه حق علیه باطل اعزام شد و این باعث افتخار یک همسر است. شما هم باید صبر و شکیبایی داشته باشی و همچنین سرور عزیزتان فاطمه (س).
همت اول سلام و پس از سلام و احوالپرسی رضا را به تو می‌سپارم. برادر عزیزم همت جان رضا را نگذار گریه کند. همه شماها عزیزان را به خدای بزرگ متعال می‌سپارم. خواهر عزیزم انبر سلام و پس از سلام امیدوارم که حالت خوب بوده باشد. خواهر من از طرف شما خیلی نگران هستم و شما از طرف بنده کاظم قربانی هیچ‌گونه نگرانی و ناراحتی نداشته باشید. من حالا جایم خیلی خوب است و هیچ‌گونه ناراحتی نداریم. خواهر از شما خواهش می‌کنم زیاد غصه نخور و صبر و شکیبایی داشته باش همچون زینب (س) و سرورتان فاطمه (ع).
در آخر به‌تمامی شماها عزیزیان بار دیگر یک‌به‌یک عرض سلام می‌رسانم و احوالپرسی می‌نمایم و به‌تمامی دوستان و آَشنایان و قوم و خویشان عرض سلام مرا برسانید و احوالپرسی کنید.
والسلام علیکم
خداحافظ شماها عزیز
همه شماها عزیزان را به خدای یکتا می‌سپارم.
و برادر عزیزم رسول این نامه را فقط در پیش زن‌داداشت بخوان و در جای دیگر نخوان.
ارادتمند شما کاظم قربانی
۶۱/۶/۱

نامه به یادگار مانده شهید کاظم قربانی  + سند

نامه به یادگار مانده شهید کاظم قربانی  + سند
لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27433

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.