تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

وصیت‌نامه «شهید علی رضاقلی زاده»

  • کد خبر : 27696
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
وصیت‌نامه «شهید علی رضاقلی زاده»
«شهید علی رضاقلی زاده» در قسمتی از وصیت نامه خود نوشت: با ولايت فقيه عهد و پيمان مى بندم كه ادامه‌دهنده راه شهيدان باشم و تا آخرين قطره خونم لحظه‌اى در این راه كوتاهى نكنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم‌نیور» «شهید علی رضاقلی‌زاده» بیست و هشتم شهریور ۱۳۴۹، در روستای دیزج تابعه شهرستان نقده به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمای درس خواند. به‌عنوان پاسدار وظیفه کمیته خدمت می‌کرد. دهم مرداد ۱۳۶۸، در مهاباد هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکر او را در روستای بیگم قلعه تابعه شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

وصیت‌نامه خواندنی «شهید علی رضاقلی زاده» را با هم می‌خوانیم:

بسم ا… الرحمن الرحیم

اینجانب علی رضاقلی‌زاده پاسدار کمیته فرزند حسین رضاقلی‌زاده وصیت‌نامه خود را به شرح زیر بیان می‌دارم.

من با بار سنگین گناهان از خداوند متعال استدعا عفو و بخشندگی دارم. با آگاهی کامل و ایمان به ذات پروردگار متعال و ایمان به یگانگی خداوند متعال و ادامه‌دهنده راه اسلام و عمل به قوانین اسلامی و پیروی از راه بر حق امام خمینی و ولایت‌فقیه عهد و پیمان می‌بندم که ادامه‌دهنده راه شهیدان باشم و تا آخرین قطره خون در این راه و لحظه‌ای کوتاهی نکنم.

از امت حزب ا… و شهیدپرور اسلامی عاجزانه تقاضا دارم که لحظه‌ای از راه امام و فرامین خداگونه این مرد الهی و بت‌شکن زمانه سرپیچی و کوتاهی نکنند و از پدر و مادر عزیزم عاجزانه تقاضا دارم که بعد از شهیدشدن من به‌جای گریه‌زاری کردن برایم از خداوند متعال شفاعت و بخشش طلب کنند و به خواندن قرآن و گوش‌دادن به شیوه‌ها و روش‌های اسلامی و پیروی از اصول و مبانی اسلامی، راه امام را ادامه داده و هرگونه تقصیر و کوتاهی که از اوامر و دستورات شماها به عمل آورده‌ام مرا حلال کنید و از اینکه این هدیه ناقابل را در راه خدا و امام از دست داده‌اید افتخار کنید.

همه پدران و مادران باید به این‌گونه فرزندان که جانشان را نثار می‌کنند که اسلام زنده بماند و حقوق مسلمین و مستضعفین جهان به دستشان رسیده و از زیر سلطه جهان‌خواران و چپاولگران آزاد و رها شوند افتخار کنند.

به امید تحقق هر چه زودتر اصول اسلامی در جهان

۶۶/۱۲/۱۰

و اما پدرم وقتی که من به شهادت رسیدم مرا به مزار شهدا ببرید و در آنجا دفن نمائید.

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27696

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.