تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

هلال‌احمر آذربایجان غربی برای خدمات‌رسانی در پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۲ آمادگی کامل دارد

  • کد خبر : 15704
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
هلال‌احمر آذربایجان غربی برای خدمات‌رسانی در پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۲ آمادگی کامل دارد

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ اظهار کرد: انتظار داریم با همکاری همه اعضای کارگروه امداد و نجات استان برابر وظایف تعیین شده، زائرین اربعین حسینی (ع) سفر بدون حادثه‌ای را داشته باشند. وی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر با برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده طی سه ماه گذشته به‌عنوان مسئول کارگروه امداد و نجات و در […]

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ اظهار کرد: انتظار داریم با همکاری همه اعضای کارگروه امداد و نجات استان برابر وظایف تعیین شده، زائرین اربعین حسینی (ع) سفر بدون حادثه‌ای را داشته باشند.

وی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر با برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده طی سه ماه گذشته به‌عنوان مسئول کارگروه امداد و نجات و در راستای شرکت فعال در اربعین و خدمتگزاری به زائرین آمادگی کامل را دارد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه هلال‌احمر با ظرفیت‌هایی که دارد هم در داخل کشور و هم خارج از مرز و در مسیر زائران در کشور عراق خدمات‌رسانی می‌کند، گفت: امسال با مشارکت سایر دستگاه‌ها این خدمات‌رسانی در طول ایام اربعین تکمیل می‌شود.

وی ضمن تأکید بر تقویت پایگاه‌های امدادی جهت امدادرسانی به زائران تصریح کرد: مرز بازرگان در ماکو پذیرای زائرانی هست که از کشورهای همسایه وارد ایران می‌شوند تا پس از عبور از کشورمان و خروج از مرز تمرچین پیرانشهر به عراق برسند.

محبوبی تصریح کرد: بنابراین پایگاه‌های امداد و نجات استان و همه پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به دلیل افزایش بار ترافیکی در آمادگی کامل عملیاتی هستند.

وی با اشاره به اجرای پویش ملی مرهم زائر در طرح امدادی اربعین حسینی گفت: این پویش جهت تأمین تجهیزات پزشکی و دارو برای زائران اربعین حسینی توسط هلال‌احمر برگزار می‌شود؛ لذا هماهنگی‌های لازم برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی با مشارکت مردم در این طرح صورت‌گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=15704

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.