تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

هفته‌ای پرحادثه در جاده‌های آذربایجان‌ غربی با ۴ فوتی

  • کد خبر : 11253
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
هفته‌ای پرحادثه در جاده‌های آذربایجان‌ غربی با ۴ فوتی

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز،‌ اظهار کرد: در یک هفته اخیر (۱۰ لغایت ۱۷ تیر ۱۴۰۲) در حوادث ترافیکی جاده‌های مواصلاتی استان آذربایجان غربی ۴۹ نفر مصدوم و چهار نفر کشته شدند. وی افزود: متأسفانه روزبه‌روز شاهد تعدد تصادفات جاده‌ای و شهری هستیم که نیازمند دقت هر چه بیشتر رانندگان و همشهریان را […]

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز،‌ اظهار کرد: در یک هفته اخیر (۱۰ لغایت ۱۷ تیر ۱۴۰۲) در حوادث ترافیکی جاده‌های مواصلاتی استان آذربایجان غربی ۴۹ نفر مصدوم و چهار نفر کشته شدند.

وی افزود: متأسفانه روزبه‌روز شاهد تعدد تصادفات جاده‌ای و شهری هستیم که نیازمند دقت هر چه بیشتر رانندگان و همشهریان را در رعایت قوانین رانندگی می‌طلبد.

جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: در یک هفته اخیر در ۲۶ حادثه که اغلب حوادث جاده‌ای بود با ارائه خدمات سریع همراه حادثه‌دیدگان بوده‌ایم.

وی بیان کرد: بر اساس آمار هفته اخیر ۶۷ نفر حادثه دیدند که از این افراد ۴۹ نفر مصدوم شده‌اند.

محبوبی افزود: در این مدت، در محورهای اشنویه ۱۱ نفر، در جاده‌های ماکو ۱۰ نفر، هفت نفر در ارومیه و ۶ نفر در محورهای خوی بر اثر تصادف مصدوم شده و راهی بیمارستان شده‌اند.

وی تصریح کرد: فوتی‌ها در حوادث جاده‌ای در راه‌های مواصلاتی ارومیه، پیرانشهر، سلماس و مهاباد بودند و همچنین در طی انجام این عملیات تعداد ۸۶ نفر از همکاران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به حوادث مختلف اعزام شده‌اند.

محبوبی تصریح کرد: از هموطنان درخواست می‌کنیم، در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=11253

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.