تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

مرگ ۱۶۴ نفر در جاده‌های آذربایجان غربی

  • کد خبر : 13973
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مرگ ۱۶۴ نفر در جاده‌های آذربایجان غربی

رضا پناهی مقدم در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ با بیان اینکه، در چهار ماه نخست سال جاری پنج هزار و 58 فقره تصادف در جاده‌های استان رخ‌داده است، اظهار کرد: در این تصادفات یک هزار و 603 نفر مجروح شده‌اند. وی تصریح کرد: امسال در تصادفات جاده‌ای ۱۶۴ نفر  بر اثر تصادف جان خود […]

رضا پناهی مقدم در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ با بیان اینکه، در چهار ماه نخست سال جاری پنج هزار و 58 فقره تصادف در جاده‌های استان رخ‌داده است، اظهار کرد: در این تصادفات یک هزار و 603 نفر مجروح شده‌اند.

وی تصریح کرد: امسال در تصادفات جاده‌ای ۱۶۴ نفر  بر اثر تصادف جان خود را ازدست‌داده‌اند.

رئیس پلیس‌راه استان آذربایجان غربی عنوان کرد: یک هزار و 326 فقره تصادف در تیرماه سال جاری رخ‌داده است که این تصادفات منجر به مجروح شدن 482 نفر شده است.

پناهی مقدم با بیان اینکه تیر امسال، ماه پرحادثه‌ای بود؛ گفت: طی یک ماه گذشته ۶۲ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای و سوانح ترافیکی ازدست‌داده‌اند.

وی با بیان اینکه، تیرماه امسال حدود ۲۱ میلیون نفر در جاده‌های استان تردد داشته‌اند، افزود: این میزان تردد، بالاتر از میانگین کشوری گزارش شده است.

رئیس پلیس‌راه استان آذربایجان غربی عنوان کرد: از 62 نفر فوتی در تیرماه سال جاری در جاده‌های آذربایجان غربی، 6 فوتی متعلق به گردنه قوشچی بوده است.

پناهی مقدم با بیان اینکه خواب‌آلودگی و رعایت‌نکردن قوانین راهنمایی‌ورانندگی و انحراف‌به‌چپ بیشترین علت این حوادث در گردنه قوشچی بوده است، از رانندگان خواست در این روزها که تردد در جاده‌ها بیشتر است قوانین راهنمایی‌ورانندگی را رعایت و بااحتیاط رانندگی کنند.

وی تصریح کرد: در برخی از جاده‌ها به دلیل صاف و کفی بودن جاده‌ها، یکنواخت بودن مسیرها و نیز شدت گرمای تابستان درصد واژگونی خودروها بیشتر از سایر مسیرهاست، بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنیم قبل از تردد در این مسیرها استراحت کافی داشته باشند و در توقفگاه‌های مناسب در طول مسیر حتماً توقف کرده و استراحت نمایند تا شاهد واژگونی کمتر خودروها باشیم.

پناهی مقدم خاطرنشان کرد: پلیس به همراه نیروهای امدادی، خدماتی، اورژانس و هلال‌احمر همه به صحنه آمده‌اند تا سفری بدون حادثه را برای شهروندان فراهم کنند و امیدواریم هم‌وطنان با صبر و حوصله و سعه‌صدر بالا سفر خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=13973

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.