تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

فرازی از وصیت‌نامه «شهید حمید پاشایی»

  • کد خبر : 27563
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
فرازی از وصیت‌نامه «شهید حمید پاشایی»
«شهید حمید پاشایی» در قسمتی از وصیت‌نامه حود نوشت: عزيزانم تنها سفارشى كه در لحظات آخر عمر به شما دارم، يكى نماز اول وقت است و ديگر اينكه ادامه دهنده راه انقلاب و اسلام باشيد.
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اروم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نیوز» شهید حمید پاشایی یکم خرداد 1323، در روستای امینلو تابعه شهرستان نقده به دنیا آمد، خواندن و نوشتن نمی دانست.
او نیز کارگر بود. سال 1349 ازدواج کرد و صاحب سه پسرشد، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، سیزدهم مرداد 1362، در روستای دربند ارومیه هنگام درگیری با گروه های ضد انقلاب هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید. پیکر وی را در شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.
وصیت نامه «شهید حمید پاشایی» را با هم می خوانیم :
بسمه تعالى
اين وصيتنامه را در حالى برايتان گويا هستم كه دشمنان اسلام و انقلاب مرا غرق در خون و بين اين‌ جهان و آخرت قرار داده و دو تن از بهترين همرزمانم نيز در كنارم شهيد شده اند. مى خواهم سفارش خود را به نور چشمهايم و همسر گراميم بگويم، عزيزانم تنها سفارشى كه در لحظات آخر عمر به شما دارم، يكى نماز اول وقت و ديگر اينكه ادامه دهنده راه انقلاب و اسلام باشيد.
فرزندانم با اينكه من به اين جهان مادى دل نبستم و مال زيادى از اين دنيا جمع نكردم تا برايتان به ارث بگذارم، به همين خاطراز شما مى خواهم كه حلالم كنيد. اين وصيت نامه را توسط يكي از همرزمانم برايتان گويا مي باشم. عزيزانم شما را به خداى بزرگ ومتعال مى سپارم و از فرزندانم انتظار دارم بيشتر مواظب مادرتان باشيد.
حميد پاشايى
لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27563

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.