تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

عنوان سومی جام بیست‌و‌دوم به قطر رسید

  • کد خبر : 17333
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
عنوان سومی جام بیست‌و‌دوم به قطر رسید

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ تیم‌ ملی والیبال قطر با پیروزی سه بر صفر مقابل چین به عنوان سومی بیست‌و‌دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان دست یافت. دو تیم ملی قطر و چین در دیدار رده‌بندی بیست‌و‌دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سالن مملو از تماشاگر غدیر ارومیه به مصاف هم […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ تیم‌ ملی والیبال قطر با پیروزی سه بر صفر مقابل چین به عنوان سومی بیست‌و‌دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان دست یافت.

دو تیم ملی قطر و چین در دیدار رده‌بندی بیست‌و‌دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سالن مملو از تماشاگر غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند.

ست اول دیدار بسیار پایاپای و نزدیک دنبال شد اما این تیم قطر بود که با عملکرد بهتر در دفاع در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز این دیدار شد.

در ست دوم بازم قطر بازی را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا پیش افتاد و با ایجاد فاصله مناسب کار را برای پیروزی چین در این ست سخت کرد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد.

ست سوم با کسب امتیاز توسط چین آغاز شد اما باز هم این تیم قطر بود که بازی خوب خودرا به حریف دیکته کرد و دو امتیاز اختلاف ایجاد کرد این فاصله تا پایان ست ادامه پیدا کرد و در نهایت تیم ملی والیبال قطر با پیروزی ۲۵ بر ۱۹ در ست سوم به عنوان سومی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا دست یافت.

دیدار فینال از ساعت ۱۸ بین ایران و ژاپن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17333

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.