تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

طلاب حوزه علمیه میاندوآب در حمایت از طوفان الاقصی فلسطین تجمع کردند+تصاویر

  • کد خبر : 25255
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
طلاب حوزه علمیه میاندوآب در حمایت از طوفان الاقصی فلسطین تجمع کردند+تصاویر

طلاب حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب در حمایت از عملیات طوفان الاقصی فلسطین تجمع حمایتی برگزار کردند.

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر، مدیر، اساتید، معاونین، طلاب و فضلای حوزه علمیه حضرت امام رضا (ع) شهرستان میاندوآب با برگزاری تجمعی حمایت و همبستگی خود با نیروهای مقاومت و مردم فلسطین را اعلام کرده و عملیات غرورآفرین سپاه اسلام علیه رژیم غاصب صهیونیستی را جشن گرفتند.

تغییر معادلات منطقه با عملیات طوفان الاقصی

در حاشیه این مراسم امام‌جمعه میاندوآب در سخنانی با ابراز خوشحالی و اعلام حمایت از عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: ما وعده قرآنی”ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم” را امروز شاهد هستیم که آن مظلومان فلسطینی به طوفانی سهمگین علیه ظالمان صهیونیستی تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده افزود: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به حقیقتی نزدیک برای آنان تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی، دشمن صهیونیستی را به تلاطم انداخته است، گفت: رزمندگان مقاومت در این عملیات صحنه‌های درخشان و تاریخی از مقاومت و ایستادگی را نشان داده و به دشمن صهیونیستی نشان دادند که رفتنی هستند و مقاومت پیروز است.

امام‌جمعه با اشاره به حمایت‌های مردم آزاده و مسلمان جهان از این عملیات، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داده که معادلات تغییر کرده و ملت مظلوم فلسطین پیروز این میدان و نبرد است.

وی تصریح کرد: این وعده الهی و صادق است که مستضعفان، وارثان زمین خواهند شد و ان شالله شاهد پیروزی مردم مظلوم فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی خواهیم بود.

حسن‌زاده افزود: ما نیز ضمن ابراز خوشحالی از این عملیات غرورآفرین، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و با صدای بلند می گوئیم “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا”.

عملیات طوفان الاقصی به نابودی رژیم اشغالگر قدس سرعت داد

هم چنین مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب نیز در این زمینه، گفت: عملیات طوفان الاقصی به نابودی رژیم اشغالگر قدس سرعت داده و آن را تسریع می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن فیروزی با بیان اینکه تحلیلگران سیاسی و نظامی این عملیات را سرآغاز تسریع در نابودی اسرائیل عنوان می‌کنند، افزود: آنچه امروز در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی شاهد هستیم، تحقق وعده الهی است.

وی اظهار کرد: هر کشوری باید متشکل از ملت اصیل خود باشد و در مجامع بین‌المللی پذیرفته شده باشد اما مردم اصیل سرزمین فلسطین از آنجا آواره شدند و آنچه اکنون به نام مردم اسرائیل شناخته می‌شود عده‌ای افراد غاصب هستند که با زور، خود را حاکم سرزمین فلسطین می‌دانند.

مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب تصریح کرد: طوفان الاقصی در مسیر آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی از چنگال صهیونیست‌ها بوده و این همان چیزی است که همه مسلمین جهان در انتظار آن هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25255

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.