تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

سردار «شهسواری» مشاور فرمانده کل سپاه شد

  • کد خبر : 8746
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
سردار «شهسواری» مشاور فرمانده کل سپاه شد

به گزارش اروم نیوز، سردار سلامی فرمانده کل سپاه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با تجلیل از خدمات سردار شهسواری فرمانده سابق سپاه شهداء گفت: سردار شهسواری برای گسترش فرهنگ بسیج و ایجاد امنیت پایدار در مناطق استان‌های مرزی خدمات ارزنده‌ای انجام داد. وی تصریح کرد: این سردار بزرگ، با […]

به گزارش اروم نیوز، سردار سلامی فرمانده کل سپاه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با تجلیل از خدمات سردار شهسواری فرمانده سابق سپاه شهداء گفت: سردار شهسواری برای گسترش فرهنگ بسیج و ایجاد امنیت پایدار در مناطق استان‌های مرزی خدمات ارزنده‌ای انجام داد.

وی تصریح کرد: این سردار بزرگ، با جهاد بی‌فقه، دلسوزی و مردم‌داری برای کمک به محرومان همیشه در میدان بود و این تلاش‌ها از ذهن مردم پاک نشده و به عنوان باقیات‌ الصالحات ماندگار است.

فرمانده کل سپاه افزود: در حال حاضر نیز سردار حبیب شهسواری به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب می‌شود.

سردار سلامی، سردار پورجمشیدیان را به عنوان فرمانده جدید قرارگاه حمزه معارفه کرد و گفت: سردار پورجمشیدیان یکی از ‌یادگاران دفاع مقدس و مجاهد این خطه هست و ‌برای تربیت چنین افرادی نیازمند همت جهادی هستیم.

وی در پایان سردار رجبی را به عنوان فرمانده جدید سپاه آذربایجان غربی معرفی کرد و گفت: این سردار بزرگ فرزند شهادت است و در استان کردستان خدمات شایانی داشتند و امیدواریم در آذربایجان‌غربی هم این چنین بدرخشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=8746

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.