تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

دفاع مقدس تصویری زیبا، کامل و عاشقانه است

  • کد خبر : 20373
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
دفاع مقدس تصویری زیبا، کامل و عاشقانه است

امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب عصر دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در آیین اکران خصوصی هایپاور به کارگردانی هادی محمدپور در پردیس سینمایی چارسو اظهار داشت: مردان و زنان زیادی از جان و مال خود گذشتند. در هشت سال دفاع مقدس عزیزانی جان خود را به معرکه گذاشتند و سختی کار را به خانواده‌های خود چشاندند. […]

امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب عصر دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در آیین اکران خصوصی هایپاور به کارگردانی هادی محمدپور در پردیس سینمایی چارسو اظهار داشت: مردان و زنان زیادی از جان و مال خود گذشتند. در هشت سال دفاع مقدس عزیزانی جان خود را به معرکه گذاشتند و سختی کار را به خانواده‌های خود چشاندند.

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: جنگ تحمیلی یکی از مشکلات کشور در ابتدای انقلاب بود، آن هم در مقابل دشمنی که از حمایت جهانی برخوردار بود، اما در آن هشت سال دلدادگی و عاشقی را شاهد بودیم، برخی در آن دوران رستگار و شهید شدند، برخی هم ماندند تا روایتگر عاشق و معشوق باشند.

وی گفت: یکی از حوزه‌های بی‌بدیل در دفاع مقدس پدافند هوایی است که در این زمینه سوژه‌های ناب و دست نخورده وجود دارد که اگر بخواهیم منصفانه به تصویر بکشیم به ماندگارترین آثار سینمایی و تلویزیونی تبدیل می‌شود.

پدافند هوایی بخشی از این گنجینه دفاع مقدس است

امیر خوش‌قلب افزود: سینما با هوشمندی و ایجاد حس سلحشوری و امید به آینده گام‌های موثری بردارد.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی جلودار مقابله با حملات هوایی دشمن است و هرگز از ماموریت خود غافل نیست.

امیر خوش‌قلب گفت: تاکتیک‌های به تصویر کشیده شده در فیلم سینمایی هایپاور همچنان دشمنان را می‌ترساند. دفاع مقدس گنجینه است و پدافند هوایی بخشی از این گنجینه است.

وی افزود: در روزهای پایانی جنگ در ۵ مرداد ۶۷ پدافند هوایی شگفتی جدیدی رو کرد. هواپیماهای رادارزن و ضد رادار توسط دشمن به کارگرفته شدند و ما سنگرها را ترک نکردیم.

امیر خوش‌قلب از تمامی حامیان فیلم هایپاور از جمله مقامات ارتش جمهوری اسلامی و پدافند هوایی تقدیر کرد که بخشی از جوانمردی‌های پدافند را به تصویر کشیدند. سوژه‌های پدافند سوژه‌های نابی است.

وی افزود: پدافند هوایی سه بار چرخه هوایی رژیم بعث را از کار انداختند و این رژیم با بیش از ۹۶۰ فروند همچنان هواپیما داشت و ۳۶۵ فروند هواپیمای دشمن را سرنگون کردیم.

در پایان این مراسم از مدیران سازمان سینمایی، مقامات ارتش از جمله پدافند هوایی ارتش، بازیگران و عوامل فیلم تقدیر شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=20373

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.