تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

دشمنان درصدد کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو هستند

  • کد خبر : 20591
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
دشمنان درصدد کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو هستند

سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال تجزیه ایران است، اظهار کرد: در طول ۴۳ سال، بی‌ثباتی و ناامنی در کشور با انحای مختلف توسط استکبار در کشور بروز و نمود داشته است. وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در فروردین سال 58 گروهک‌های […]

سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال تجزیه ایران است، اظهار کرد: در طول ۴۳ سال، بی‌ثباتی و ناامنی در کشور با انحای مختلف توسط استکبار در کشور بروز و نمود داشته است.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در فروردین سال 58 گروهک‌های تروریستی در گوشه‌وکنار کشور ظهور پیدا کردند که وابستگی کاملاً به استکبار جهانی داشته و وظیفه این گروهک‌های تروریستی انجام‌دادن وظایف استکبار به نیابت از آنان در داخل ایران بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: از اوایل انقلاب گروهک‌های تروریستی در کشور بر اساس دستورات استکبار به دنبال تجزیه‌طلبی بوده و هستند.

رجبی افزود: استکبار جهانی و قدرت‌های باطل پس از پیروزی انقلاب اسلامی میلیاردها دلار در راه سازماندهی و تقویت گروهک‌های تروریستی برای ناامن‌کردن ایران اسلامی هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی قبل از شروع جنگ تحمیلی در حال جنگ با مزدورانی بود که به دنبال ناامن‌کردن منطقه و بی‌ثباتی باهدف تجزیه بودند؛ اظهار کرد: در حال حاضر برای نابودی تجزیه‌طلبان در کشور فرمول دقیقی از جمله زمینه داخلی و حمایت بیرونی را نیاز داریم.

رجبی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته، تصریح کرد: حمله تروریستی کور کورانه به حافظان امنیت و شهادت بسیجیان مدافع امنیت نمونه‌ای از جنایات اغتشاشگران وابسته به استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: اغتشاشگران در سال گذشته باتجربه بیشتر و متفاوت‌تر و با استفاده از امکانات وسیع به دنبال تجزیه کشور و براندازی نظام بودند.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای دشمنان برای براندازی نظام فضای مجازی است؛ گفت: دشمنان در مواردی علاوه بر اقوام از طریق جنسیت می‌خواهند به وحدت کشور ضربه بزنند که در این راستا شعار «زن، زندگی، آزادی» را مطرح کرده و نقاب مظلوم‌نمایی به چهره خود زده تا بتوانند این موضوع را پیش ببرند و به همین دلیل هوشیاری مردم ضرورت دارد تا فریب فضای مجازی را نخورند.

رجبی با بیان اینکه دشمنان به دنبال شعله‌ور کردن اغتشاشات در یکسال اخیر بودند، گفت: دشمنان با فرسایشی کردن اغتشاشات به دنبال خسته کردن مردم و ناتوان نشان‌دادن نیروهای امنیتی و انتظامی هستند تا به ظن خودشان در آینده بتوانند کنترل اغتشاشات را از دست حکومت خارج کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان با ایجاد ناامنی در اغتشاشات اخیر به دنبال مهارکردن قدرت جمهوری اسلامی ایران بودند که اگر این اغتشاشات ادامه‌دار بود منتج به جنگ و درگیری در کشور می‌شد که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم بار دیگر فتنه آنان خنثی شد‌.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و ایجاد ناامنی در کشور است، عنوان کرد: همچنین تلاش دشمن در اغتشاشات کاهش مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

رجبی بیان کرد: ایران اسلامی امروز جزو برترین‌های جهان در تولید علم است و دشمنان از پیشرفت این کشور در هراس بوده و به دنبال جلوگیری از پیشرفت علمی و صنعتی کشور است.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=20591

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.