تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

حقیقت دفاع مقدس بدون کم‌وکاستی تبیین شود

  • کد خبر : 22560
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
حقیقت دفاع مقدس بدون کم‌وکاستی تبیین شود

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ با تأکید بر حفظ یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس و فداکاری‌های شهدا اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی به یک اعتقاد و باور رسید و آن این بود که تنها راه پیشرفت و موفقیت، مقاومت است و بدون روحیه […]

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ با تأکید بر حفظ یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس و فداکاری‌های شهدا اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی به یک اعتقاد و باور رسید و آن این بود که تنها راه پیشرفت و موفقیت، مقاومت است و بدون روحیه مقاومت نمی‌توان در مقابل زورگویی دشمنان ایستاد و از حقوق خود دفاع کرد.

وی تصریح کرد: دوران هشت‌ساله دفاع مقدس را نباید کوچک بشماریم، در این مقطع زمانی ملت ایران در مقابل تمام دنیا ایستادگی کرد و در نهایت با رشادت و جان‌فشانی شهدا به پیروزی رسید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، مهم‌ترین پیام دفاع مقدس شجاعت و شهامت فرزندان دلیر کشورمان در برابر تجاوز بیگانگان است، افزود: حقایق دفاع مقدس باید بدون کم‌وکاستی به جوانان تبیین شود.

وی تصریح کرد: حقیقت دفاع مقدس باید به‌گونه‌ای تبیین شود که رسانه‌ها معاند نتوانند بخش‌هایی از آن را آن طور که در نظرشان است تحریف کنند

ذاکر به فرهنگ‌سازی فرهنگ شهید و شهادت در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به شرایط فعلی، باید به فرهنگ شهید و شهادت به شکل ویژه پرداخت تا نسل جوان با این واژه ارزشمند آشناتر شوند.

وی افزود: دفاع مقدس یک نماد منسجم از ایثار، شهادت‌طلبی، از خودگذشتگی و ولایت‌پذیری مردمی است؛ بنابراین در شرایط کنونی جامعه باید این انسجام بین مردم و مسئولان نمود پیدا کند تا از سوی دشمنان ضربه‌ای به‌نظام و انقلاب وارد نشود.

به گزارش اروم نیوز؛ هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریورماه تا ۶ مهرماه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=22560

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.